28887
12:32 26.042024

Закарпатцям пропонують перейти в особистий кабінет ТОВ «Газмережі»

Економіка 1870

Споживачам газу на Закарпатті пропонують перейти на онлайн-сервіс, який допомагає контролювати стан справ, пов’язаних із газорозподілом. За неповні 4 місяці цього року 16,7 тисяч користувачів зареєстрували особистий кабінет споживача й уже оцінили його переваги.

«Розробники особистого кабінету подбали про те, аби цей клієнтський сервіс дійсно допомагав споживачеві виконувати його зобов’язання згідно з договором про послугу з розподілу й максимально спрощував цей процес. Фахівці центрів обслуговування клієнтів «Газмереж» постійно наголошують на тому, наскільки зручно користуватися особистим кабінетом і заохочують до цього наших відвідувачів», — каже начальниця Центру обслуговування клієнтів Закарпатської філії ТОВ «Газмережі» Тетяна Королович.

Функціонал особистого кабінету дозволяє своєчасно передати показники лічильника, швидко оплатити послугу з розподілу, у будь-який момент завантажити квитанцію, переглядати та контролювати історію розрахунків.

Для зручності споживачів в особистому кабінеті є функція реєстрації кількох особових рахунків, тож, окрім своїх власних, можна також вносити дані, наприклад, своїх рідних. В одному акаунті можна зареєструвати кілька особових рахунків, навіть якщо будинки/квартири знаходяться в різних областях.

Реєстрація в особистому кабінеті займає кілька хвилин. Для цього на сайті «ГАЗМЕРЕЖІ» https://grmu.com.ua/ слід натиснути на надпис «особистий кабінет», обрати опцію «Зареєструватися» й дотримуватися інструкції.

Онлайн-сервіс працює 24/7 і доступний у будь-якому місці, де є мережа Інтернет.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах