28866
17:40 23.042024

За рік «Митницею – в смартфоні» скористалося понад 111 тисяч користувачів

Економіка 816

Черги на кордоні, працевлаштування в митниці, порядок пропуску гуманітарної допомоги та переміщення товарів, контакти підрозділів митного оформлення і пунктів пропуску, що в зоні діяльності Закарпатської митниці – питання, що користуються найбільшою популярністю серед відвідувачів інформаційно-довідкового ресурсу «Митниця в смартфоні».

Рік тому Закарпатська митниця презентувала громадськості пілотний проєкт «Митниця в смартфоні». За цей час він набув неабиякої популярності та затребуваності серед користувачів. Так, його послугами вже скористалися понад 111 тисяча осіб, а інформацію з «митного» ресурсу успішно інтегровано в телеграм-бот Держмитслужби, як джерело для відповідей на питання користувачів. Також, позаяк інформація в соціальному проекті охоплює різну актуальну митну та інші тематики, посилання на ІД ресурс «Митниця в смартфоні» розмістили на відомчому сайті Закарпатської ОВА «Допомога Закарпаття».

Презентувавши свій пілотний проект, митники запровадили «Опитування», аби визначити найбільш затребувану інформацію, яку слід у подальшому розмістити на ресурсі «Митниця в смартфоні» та веб-сайтах Держмитслужби.

Тож за пропозиціями громадян та представників суб’єктів ЗЕД, інформаційно-довідковий ресурс вже доповнено інформацією щодо механізму повернення платежів, акредитацію осіб, порядок ввезення транспортних засобів громадянами, переваги використання NCTS, правила отримання на митниці сертифікатів з перевезення товарів EUR.1 або EUR-MED тощо.

Також на ресурс, додано інформацію, що стосується: електронної черги для перетину кодону; відображення черги митних декларацій у підрозділах митного оформлення; інформації про курс валют Нацбанку України; діючих митних правил країн Євросоюзу; сайтів для бронювання квитків на потяги, які прямують через залізничні пункти пропуску на кордоні з Угорщиною, Словаччиною та Румунією та інші.

Робота ресурсу схвально оцінюється користувачами, середня оцінка задоволеності ресурсом складає 4,8 балів з 5 можливих.

Пам’ятаймо, що розвиток та реалізація нового функціоналу залежить від кожного. Тож, відгук про роботу ресурсу та свої питання і пропозиції надсилайте засобами ресурсу через форму зворотнього зв’язку.

Якщо у вас є бажання зробити митний орган кращим, можете стати новим «обличчям» Закарпатської митниці. Для цього надсилайте нам документи за посиланням: https://zk.customs.gov.ua/pratsa_v_mytnyci

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах