За «алкогольно-тютюнові» ліцензії закарпатці сплатили понад 16 млн грн
Протягом січня-жовтня 2016 року суб’єкти господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами перерахували до місцевого бюджету Закарпатської області 16,2 млн грн.
Водночас протягом жовтня цього року за такі ліцензії суб’єкти господарювання сплатили 1,2 млн грн.
Зауважимо, що з початку року суб’єктам господарювання області видано 6903 ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном, призупинено 272 ліцензію та анульовано 592.
Фахівці Головного управління ДФС у Закарпатській області, зазначають, що для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами необхідно подати заяву до Центру обслуговування платників. До заяви необхідно додати платіжний документ з підтвердженням відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету. Видача ліцензій здійснюється тільки за умови фактичного надходження встановленої плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Слід наголосити, що ліцензія видається заявникові у разі пред’явлення ним документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб), або уповноваженому на це представнику заявника.
Переглянути реєстри виданих, призупинених та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами можна за посиланням: http://zak.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy
ДФС у Закарпатській області
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися