549
20:29 19.052016

У квітні послугами контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз» скористалось майже 15 тисяч клієнтів компанії

Економіка 2648

Впровадження веб-сервісу та дистанційних методів взаємодії з компанією допомагають  підприємству стати ближчим до своїх споживачів.

контакт-центр

У квітні 2016 року операторами Контакт-центру було прийнято 9,5 тисячі показань лічильників газу, з них: 7,2 тисячі надано оператору в телефонному режимі, 1,6 тисячі – за допомогою СМС-повідомлення на номер 7104, 418 – використовуючи  інтелектуальне меню IVR та 205 електронною поштою.  Окрім того, за цей період операторами опрацьовано понад 14,8 тисячі звернень клієнтів. Варто відзначити, що з моменту впровадження номера 7104 для передачі показань лічильника газу, споживачі активно почали використовувати саме таку форму інформування про спожиті обсяги газу, адже це швидко та зручно.

Найчастіше клієнти компанії зверталися для передачі показань лічильника газу. Такого типу звернень за квітень місяць зафіксовано 65,6% від загальної кількості. Майже у 10% випадків клієнти звертались за консультацією з роз’яснення щодо рахунків за газ. Інформацію про субсидії та пільги зажадали отримати клієнти компанії у 3,2% випадків звернень. Запитання щодо стану заборгованості за особовим рахунком цікавило споживачів у 8,39% випадків. Консультацію щодо процедури реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет» отримали 5,53% клієнтів, які зверталися у контакт-центр впродовж місяця.

Враховуючи те, що зазвичай консультація клієнта оператором триває від 3 до 15 хвилин, для більшої зручності та економії свого часу споживачі можуть надсилати запитання і на електронну адресу contact@zk.104.ua, або використовуючи функцію надсилання повідомлень з власного акаунту на сайті 104.ua.

ПАТ «Закарпатгаз» у відповідь на потреби і очікування клієнтів удосконалює систему обслуговування та передбачає відповідні зміни у діяльності веб-сервісу. Свої побажання та бачення клієнти компанії можуть надсилати на електронну адресу info@104.ua, а у подальшому, шляхом голосування в «Особистому кабінеті», впливати на впровадження нових функцій та можливостей.

 

Нагадуємо, контакт-центр ПАТ “Закарпатгаз” працює щодня з 8:00 до 20:00. Зв’язатися з оператором можна за номером (0312) 48-83-04, інформує фахівець із звязків з громадськістю Ломакін Юрій Олексійович.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Закарпатському ОТЦК та СП побудовано систему «гарячих ліній»
17:22
Відбулася презентація книжки святого отця Максиміліана-Марії Кольбе
17:05
В Ужгороді на Пагорбі Слави запалили лампадки на могилах полеглих Героїв
16:50
На Тячівщині цьогоріч відкрили 9 класів безпеки
16:33
На Закарпатті затримали групу порушників кордону та їхніх переправників
16:20
Представники харківських громад відвідали Великобичківську громаду
16:08
Підготовка до зими: навчальні заклади Закарпаття отримають понад 1,4 млн грн від Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
15:55
На Закарпатті затримали адвоката, який налагодив незаконну схему для звільнення чоловіків з військової служби
15:41
На позачерговій сесії депутати Закарпатської облради одностайно підтримали план перемоги Президента України
15:20
За тиждень у «Совиному гнізді» в Ужгороді видали 1956 одиниць гуманітарної допомоги
14:53
Всі новини