Видача електронного цифрового підпису. Основи
Акредитований центр сертифікації ключів ДФС у Закарпатській області відновив свою роботу та безкоштовно надає послуги електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.
Варто зазначити, з 1 січня 2014 року АЦСК ІДД ДФС надає у користування два посилених сертифіката відкритого ключа (сертифікат підпису та сертифікат шифрування, а посилені сертифікати відкритих ключів формуються на строк до 2 років).
Фахівці Головного управління ДФС у Закарпатській області зазначають, що посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua).
Крім того, у зв’язку з тим, що в межах послуг ЕЦП не передбачено надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).
Відтак кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Так, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).
Водночас, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності особисто генерують ключі ЕЦП безпосередньо в установі або в акредитованому центрі сертифікації ключів.
Нагадаємо, що в Закарпатській області пункт Акредитованого центру сертифікації ключів діє за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2. Довідки за телефоном: (0312) 61-46-41, інформує ДФС у Закарпатській області.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися