3262
16:54 29.112016

В Ужгороді відкрили концептуальний готель з атмосферою поп-арту

Економіка 2751

В Ужгороді відкрили концептуальний готель Emirgand art hotel & restobar, де кожен гість має можливість зануритися в атмосферу pop art і отримати емоції, які стануть найяскравішими спогадами. На порозі гостей зустрічає сам король поп-арту Енді Воргол, майстерно складений з більш, ніж 4 тисяч металевих прутів. Весь інтер’єр готелю витримано в одному стилі, а номери вражають оригінальним дизайном.

e3

 В Україні існують концептуальні готелі, на Закарпатті такий — перший. Власник закладу, відомий підприємець Сергій Мошак, каже що у закарпатського туризму великі перспективи, тому треба рухатися вперед, інвестувати і створювати цікаві об’єкти для туристів, які приваблять їх на Закарпаття. «Це популяризація нашої місцевості, – коментує Сергій Мошак. – По друге, доля так склалася, що моя сім’я емігрувала. Щоб навчитися досвіту в Європі, Америці і надалі вкладати в рідне Закарпаття».

e4

Катерина Маршал, «Воєводино груп», додає: «Ужгородський арт-готель – унікальний, бо він передає атмосферу, кожен із 24 номерів оформлений неповторною картиною чи принтом. Крім візуального образу атмосфера передається й аудіо. Потрапляючи в номер, гість чує музику того часу. Усе це формує незабутні спогади. Що стосується рестобару, то тут представлено 4 напрями кухні – закарпатська, єврейська, італійська і американська. Ми зібрали найкращі страви у своєму меню, а напої – також концептуальні, за унікальною рецептурою. Є і свої фішки, про які Закарпаття вже можливо чуло, а Україна та гості з-за кордону тільки починають дізнаватися».

За словами Федора Шандора, професора, туризмознавця, цікаві туристичні об’єкти, які мають свою оригінальну концепцію підвищують інтерес туристів до Закарпаття. Лояльна цінова політика нового готелю – теж привід обрати місцем відпочинку Ужгород, Закарпаття.

 img_0203

Закарпаття за 2016 рік вийшло в лідери за найпопулярнішим регіоном відпочинку українських туристів. Майже 1 мільйон туристів відвідало регіон на цей рік, що суттєво перевищило минулорічні показники. На Закарпатті взялися за професійний маркетинг територій і поруч з точковим розвитком зеленого туризму розробляють креативні моделі для активного просування області саме у туристичній сфері, інформує Ужгородський прес-клуб.

 

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах