«Закарпаттяенергозбут» попереджає: без договору – без електроенергії
ТОВ «Закарпаття енергозбут» (Tolk) нагадує населенню: споживання електроенергії без укладеного договору не допускається. У разі відсутності належно оформлених договорів постачання електроенергії вам може бути припинене, це передбачено Правилами роздрібного ринку електроенергії (ПРРЕЕ).

Що потрібно зробити
Щоб уникнути відключення та впорядкувати відносини з компанією, побутовим споживачам (населенню) необхідно укласти договір, надавши до ТОВ «Закарпаттяенергозбут» такі документи:
- – копію паспорта
- – копію ідентифікаційного коду (РНОКПП)
- – документ, що підтверджує право власності або користування об’єктом (наприклад, договір купівлі-продажу чи оренди).
Як подати документи
Це можна зробити зручним для вас способом:
- особисто у Центрі обслуговування клієнтів (адреси: за посиланням)
- через Viber на номер +380500510699
- електронною поштою: vssup@zez.tolk.ua
- через онлайн-форму на сайті компанії: https://online.zakarpatzbut.energy/
Графік роботи
Центри обслуговування клієнтів та головний офіс працюють:
- понеділок – четвер: 08:00 – 17:00
- п’ятниця: 08:00 – 16:00
- обідня перерва: 12:00 – 12:48.
Якщо у вас виникли питання, телефонуйте на безкоштовну лінію 0-800-50-59-60.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися