
Швидко і зручно: торік 150 тисяч громадян скористалися послугами інтернет-ресурсу «Митниця в смартфоні»
Щоденно зручний у користуванні ресурс відвідує до півтисячі осіб. Впродовж 2024 року близько 150 тисяч громадян вже скористалися послугами пілотного проекту.

Найбільше відвідувачів цікавляться інформацією щодо: стану черг на кордоні України з Румунією, Словаччиною та Угорщиною; контактних відомостей підрозділів митного оформлення та порядку переміщення товарів; повернення платежів, наявності вакансій; умов тимчасового ввезення транспортних засобів; гуманітарної допомоги тощо.
Серед зовнішніх ресурсів лідирує веб-портал «Єдине вікно», де серед іншого є актуальні розділи «Черги на кордоні» та «Автомобільний калькулятор».
На даний час ресурс містить сотню сторінок з різною актуальною інформацією.
До слова, сучасний цифровізований проект підтримала Закарпатська ОВА, розмістивши посилання «Митниця в смартфоні» на своєму ресурсі «Допомога Закарпаття».
Також інформаційно-довідковий ресурс інтегровано в телеграм-бот Держмитслужби, як джерело для відповідей на актуальні питання.
До слова, відгук про роботу ресурсу та свої питання з пропозиціями можна надсилати через форму зворотнього зв’язку: https://zk.customs.gov.ua/feedback
Нагадаємо, у квітні 2023 року закарпатські митники запустили інформаційно-довідковий ресурс «Митниця у смартфоні», аби допомогти громадянам та перевізникам володіти необхідною інформацією та швидше і комфортніше перетнути кордон. За увесь цей час майже 250 тисяч осіб вже відвідали сайт митниці та скористалися необхідною інформацією.
Про це інформує пресслужба Закарпатської митниці.

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися