27518
11:32 1.042023

Хто та як має обслуговувати газові мережі, — пояснюють у Закарпатгазі

Економіка 3955

Майже 4 тисячі разів викликали закарпатці аварійно-диспетчерську службу 104 АТ «Закарпатгаз» з початку року. З них 831 — у березні. Одна з постійних причин – несправне газове обладнання та зношені газові мережі.

Аварійники пояснюють: в основному це через відсутність регулярного технічного обслуговування.

Споживачів, як правило, цікавить питання: хто має контролювати стан мереж та газових приладів?

Закон покладає відповідальність за внутрішні мережі та газове обладнання у квартирах й приватних будинках на їх власників незалежно від форми власності (ОСББ, ЖРЕРи, КП, БК тощо).  

«Такого огляду систем раз на рік цілком достатньо для того, аби споживач був впевнений у своїй безпеці. АТ «Закарпатгаз» виконує весь спектр послуг обслуговування газових мереж та приладів будь-якого рівня складності, має кваліфікованих спеціалістів та високотехнологічне сучасне обладнання», — зазначив начальник відділу технічного обслуговування АТ «Закарпатгаз» Віктор Русин.

Послуга з технічного обслуговування надається згідно з договором, який діє протягом року. Обстеження включає: контроль технічного стану обладнання, перевірку системи газопостачання на можливі витоки газу, змащування, регулювання та інші дії для правильної роботи внутрішніх газових мереж та приладів, — пояснюють у пресслужбі.

Є декілька пакетних пропозицій на вибір залежно встановленого у споживача газового обладнання. Менеджери 104.ua Клієнтських просторів детально розкажуть про кожну послугу, підберуть найкращу пропозицію та допоможуть укласти договір.

                                                                                   Пресслужба АТ «Закарпатгаз»

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах