У Закарпатті податківці надали платникам понад 76 тис. адмінпослуг
Протягом січня-липня 2022 року працівники податкових органів Закарпаття надали громадянам 76,5 тис. адміністративних послуг. У тому числі, у 10 Центрах обслуговування платників, що діють у Закарпатській області, громадянам надано 46,3 тис. послуг. В електронній формі – 20,5 тисяч. Наразі в ЦОП краю задіяно 65 працівників.
Серед основних наданих послуг в ЦОП: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом семи місяців цього року видано 39,1 тис. таких реєстраційних номерів. З них в Центрах – 33,7 тисяч.
У Головному управлінні в Закарпатській області звертають увагу, що платники можуть спілкуватися з податковими органами дистанційно, зокрема, використовуючи електронні сервісами від ДПС. Найпопулярніші з них: «ЗІР», «Електронний кабінет платника» та «Дія» від Міністерства цифрової трансформації України.
Детальніше про діяльність ЦОП у Закарпатській області та адміністративні послуги, які можна отримати у Центрах, за посиланням.
Про це інформує ДПС у Закарпатській області.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися