«Еган Еде» оголошує конкурс по відбору суб’єктів господарювання для виготовлення документів, які посвідчують право власності на земельну ділянку
Благодійна організація Благодійний фонд «Закарпатський центр економічного розвитку «Еган Еде» оголошує конкурс по відбору суб’єктів господарювання для виготовлення документів, які посвідчують право власності на земельну ділянку
1. Мета програми
Відбір суб’єктів господарювання, які займаються виготовленням та реєстрацією земельно-кадастрової документації ділянок сільськогосподарського призначення за результатами конкурсу, оголошеного БФ «ЗЦЕР «Еган Еде» (далі – Фонд) для фізичних осіб по виготовленню документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки (конкурс доступний за адресою: http://eganede.com/fold-felhivas).
2. Право та умови участі
Право на участь у програмі мають суб’єкти господарювання, які зареєстровані у Закарпатській області, та займаються виготовленням та реєстрацією земельно-кадастрової документації ділянок сільськогосподарського призначення за наступними категоріями: Категорія А: земельна ділянка (пай) Категорія Б: земельна ділянка для ведення особистого селянського господарства Категорія В: земельна ділянка для ведення садівництва
3. Загальна схема реалізації програми
1. Фонд веде переговори щодо умов договору, із суб’єктами господарювання, які подали дійсні заявки.
2. Фонд укладає рамковий договір із переможцями даного конкурсу.
3. Фонд укладає договір із власником земельної ділянки та суб’єктом господарювання, що виготовляє земельно-кадастрову документацію, у якому особа, що володіє правом власності на землю уповноважує суб’єкт господарювання на виконання землемірних та реєстраційних робіт.
4. Суб’єкт господарювання (далі – виконавець) виконує землемірні роботи на ділянці.
5. Після виготовлення документації власник ділянки оплачує реєстраційний збір.
6. Виконавець виконує реєстрацію права власності на земельну ділянку.
7. Виконавець подає до Фонду чек про сплату реєстраційного збору та офіційний документ, що видається про реєстрацію.
8. Фонд оплачує виконавцю плату за виготовлення документації.
4. Документи, необхідні для участі у конкурсі
1. Інформаційний листок.
2. Документ, що засвідчує реєстрацію суб’єкта господарювання.
3. Документи, необхідні для ведення діяльності (ліцензії, дозволи і т.д.) Фонд зберігає за собою право просити від Заявників подальші документи. Дійсними будуть тільки ті заявки, які містять усі додатки та надійшли в установлений термін.
5. Умови дійсності заявок
Недійсними визнаються заявки суб’єктів господарювання, які: а) перебувають у процесі ліквідації, банкрутства, реорганізації чи іншого виду припинення діяльності; б) мають борг перед державою та відповідними державними органами; в) містять фальшиву, підроблену інформацію.
6. Термін подачі проектів та спосіб подання
Конкурсні заяви подаються в електронній формі на адресу: info@eganede.com. Подання має містити документи, наведені у пункті 4. Термін подачі: до 13 жовтня 2016 року. Можливості доповнити подані документи за даним конкурсом не передбачається.
7. Прийняття рішення
Перевірку конкурсних матеріалів здійснює центральний офіс Фонду. Подання дійсні, якщо вони відповідають вимогам конкурсу. Фонд письмово повідомляє учасників конкурсу про прийняте рішення. Фонд веде переговори щодо умов договору, із переможцями конкурсу. У випадку надходження великої кількості дійсних заявок, Фонд залишає за собою право відібрати на основі відомостей, зазначених в інформаційному листі, найбільш підходящі суб’єкти господарювання для укладення із ними договору.
Конкурсні документи зберігаються в архіві Фонду. Фонд у процесі конкурсу має право вільно використовувати конкурсні дані.
За подальшою інформацією Ви можете звернутись до співробітників Фонду за нашими контактними реквізитами. З усіх питань, пов’язаних із конкурсом, Ви можете отримати інформацію на Інтернет сторінці www.eganede.com та у регіональних офісах фонду.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися