Як зателефонувати до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»?
Час передачі показів лічильника – найгарячіший у роботі кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: це період протягом двох останніх календарних днів місяця або протягом трьох перших календарних днів наступного місяця. Саме в ці дні найбільше дзвінків надходить до товариства.
«Час від часу споживачі скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до нашого кол-центру. Але цьому є пояснення: тільки уявіть, що загалом абонентська база «Закарпаттяобленерго» нараховує понад 400 тисяч осіб. Навіть якщо один відсоток із них – а це 400 осіб! – у якийсь один момент часу вирішить зателефонувати і передати покази, то не зможуть цього зробити попри те, що у кол-центрі паралельно працюють 10 телефонних ліній! Як би ми не хотіли, в одну мить оператори можуть прийняти тільки десять дзвінків, а всім іншим доведеться чекати. Буває, що на період передачі показів лічильника накладається аварійна ситуація, і тоді щільність дзвінків зростає. Тому й виходять іноді нарікання, але ми просимо споживачів із порозумінням ставитися до ситуації», – пояснює директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван Плиска.
За його словами, хвилюватися з приводу аварійних від’єднань і телефонувати до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» не обов’язково, адже на сьогодні до 80 % відключень по області в реальному часі «бачать» диспетчери товариства завдяки спеціальному обладнанню (телемеханіка). Одразу після отримання відповідного сигналу про аварію спеціалісти дають команду району електромереж, на території якого трапилося відключення, і на ліквідацію проблеми виїжджає аварійна бригада.
Водночас, як нагадує І. Плиска, не всі відключення від електроенергії перебувають у компетенції ПрАТ «Закарпаттяобленерго». З цього приводу варто ознайомитися з роз’ясненнями на сайті товариства «Що робити і куди звертатися в разі, якщо зникло світло?»
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» просить споживачів урахувати всю цю інформацію і максимально користуватися онлайн-сервісами для передачі показів лічильника:
- електронна абонентська книжка: https://-pay.zakarpat.energy;
- за номером кол-центру 0-800-50-16-20 (цілодобово, без вихідних);
- на електронну адресу call-centre@uz.energy.gov.ua;
- надсиланням СМС: https://bit.ly/3l9D9mP;
- за допомогою чат-бота в Viber, Telegram та Facebook: https://bit.ly/2P40to0;
- за допомогою підказок інтерактивного голосового меню (віар-меню): https://bit.ly/2MB5Vh6;
- через швидку форму на сайті без необхідності авторизації: https://bit.ly/3fFDvNI;
- передати показники можна контролеру РЕМ, який обслуговує ваш населений пункт;
- залишити показники в скриньці (М)РЕМ, адреси розміщення скриньок:
– м. Мукачево, вул. Грушевського, 25, Мукачівський МРЕМ;
– Тячівський р-н, с. Нересниця, відділення пошти;
– Тячівський р-н, с. Теребля, відділення пошти;
– Тячівський р-н, с. Широкий Луг, відділення пошти.
ПрАТ «Закарпаттяоблернерго» просить споживачів із порозумінням ставитися до роботи оператора системи розподілу і максимально використовувати сучасні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника: так ви зекономите час і вбережете себе та рідних у час поширення пандемії коронавірусу.
Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися