Як та з якою метою громадяни зверталися до Податкової служби Закарпаття з початку року
Протягом січня-липня 2021 року до ГУ ДПС у Закарпатській області поштою, електронною поштою, факсом, телефоном надійшов 21 запит, на які фахівцями відомства були надані відповіді.
У розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», протягом звітного періоду ГУ ДПС у Закарпатській області розглянуто запити від:
– громадян, фізичних осіб – 13 (або 62% від загальної кількості запитів);
– від представників засобів масової інформації – 6 (або 28,6% від загальної кількості);
– від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 (або 4,7% від загальної кількості);
– від юридичних осіб – 1 (або 4,7 % від загальної кількості).
Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо кількості звернень контролюючих органів до суду, щодо купівлі страхового стажу, копій документів, на основі яких видані ліцензії та надання інформації щодо підприємств (громадян); щодо отримання інформації по сплаті земельного податку та суми заборгованості; отримання належним чином завіреної довідки про результати перевірки, передбаченої ЗУ «Про очищення влади», розрахунок суми податкових зобов’язань на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; оскарження неправомірно нарахованого боргу; отримання інформації щодо використання земель державної форми власності.
За результатом розгляду запитів: задоволено 3 запити, у 15 випадках відмовлено та 3 запити перенаправлено.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства України, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
– правовими підставами;
– визначенням понять;
– формами;
– строком розгляду;
– змістом;
– вимогами оформлення;
– оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Про це інформує ДПС у Закарпатській області.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися