В абонентському відділі КП «Водоканал міста Ужгорода» працює кол-центр
Для попередження розповсюдження інфекції, спричиненої COVID-19, згідно з прийнятими рішеннями та рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я до зняття обмежувальних заходів КП «Водоканал м. Ужгород» проводитиме прийом громадян усіма структурними підрозділами виключно в дистанційно-телефонному режимі. Будь-яку необхідну інформацію можна отримати за допомогою телефону та інших засобів зв’язку.
Із 14 січня абонентський відділ підключили до єдиного багатоканального номеру колцентру – (0312) 428 328. Поступово до кол-центру підключать усі основні підрозділи підприємства. Як і раніше, абоненти можуть телефонувати на вже звичні їм телефонні номери:
• Абонентський відділ:
– 050 200 18 19
– 050 200 19 19
– 050 302 27 70
– 050 432 72 27
– (0312) 64-31-05
– (0312) 64-06-98
• Диспетчерська служба:
– (0312) 64-06-56
– (0312) 64-38-55
– 050 372 08 45
• Розрахунковий відділ по підприємствам:
– (0312) 64-23-93
• Приймальня:
– (0312) 64-08-26
– (0312) 64-35-03
• Водна інспекція:
– 094 918 39 38
– 050 304 78 00
• Юридичний відділ:
– 094 918 01 34
– 099 002 16 46
• Виробничо-технічний відділ:
– (0312) 64-38-00
• Відділ по укладанню договорів з юридичними особами:
– 094 918 04 73
Електронні поштові адреси:
• Канцелярія підприємства: kanc.uz.voda@gmail.com
• Виробничо-технічний відділ: vtv.uz.voda@gmail.com
• Відділ по укладанню договорів з юридичними особами: dogovor.uz.voda@gmail.com
Електронні засоби передачі показників:
• Електронна абонентська книжка: my.voda.uz.ua
• Telegram-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
• Viber-bot: ”Водоканал м.Ужгород”
• VIBER/SMS: 095 307 71 25
Адміністрація КП «Водоканал м. Ужгород» наголошує, що структурні підрозділи, які забезпечують роботу із водопостачання, водовідведення та проводять аварійно-відновлювальні роботи, продовжують працювати в штатному режимі.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися