2141
18:19 14.092016

Керівництво Ужгорода зустрілося із представниками ОСББ

Економіка 3270
У вівторок, 13 вересня, у сесійній залі Ужгородської міської ради відбулася робоча зустріч керівництва міста із представниками ОСББ, ЖБК – обговорювали напрямки фінансової підтримки об’єднань співвласників багатоповерхівок з боку міської ради і вирішення проблемних питань їхньої діяльності.
14355595_671449886350892_2135441627411382645_n
Розпочалося зібрання з вітального слова міського голови Ужгорода Богдана Андріїва, який наголосив: міська рада повністю підтримує створення ОСББ і допомагає на всіх етапах – від оформлення документів і до підтримки в подальшому їхньої діяльності.
«На сьогодні в Ужгороді вже 248 ОСББ і майже половина з них, 118, створені з початку нинішнього року. За підтримки міського бюджету діють кілька програм підтримки об’єднань співвласників. У рамках Програми підтримки ОСББ на 2011-2014 рр. було спрямовано лише 1 млн. грн. У 2015 р. – профінансовано капремонт 26 житлових будинків ОСББ на суму понад 4,2 млн. грн., а цього року передбачено спрямувати кошти на капремонт вже 42-х багатоповерхівок на майже 9,4 млн. грн. Натомість, хочемо бачити і із вашого боку свідому участь і відповідальність. Маю велике прохання – утримуйте свою прибудинкову територію в належному стані, стежте за її благоустроєм, аби було чисто, викошена трава, все впорядковано і не виникало ніяких нарікань», – зазначив Богдан Андріїв.
Далі начальник податкової інспекції міста Марія Бадида ознайомила учасників тренінгу зі змінами щодо реєстрації і надання ознак неприбутковості ОСББ і ЖБК та повідомила, що всі вони повинні внести зміни в статутні документи до 1 січня 2017 р. у зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу. «Метою є отримання відповідних пільг при сплаті податків і можливість використання закумульованих коштів за призначенням без оподаткування», – зауважила Марія Петрівна.
Активніше долучатися до програм утеплення будинків за рахунок надання кредитів закликали присутніх під час засідання представники банків. Зокрема, вони розповіли про реалізовані енергозберігаючі проекти з кредитування ОСББ та схему відшкодування задіяних коштів з боку держави.
Заступник начальника Ужгородського МРЕМу Михайло Німець докладніше роз’яснив порядок укладання договорів між енергетиками та ОСББ щодо споживання електроенергії на освітлення місць загального користування та роботу ліфтів.
Заступник директора КП «Водоканал м. Ужгород» Сергій Воробець окреслив шляхи подальшої співпраці між їхнім підприємством та ОСББ, ЖБК, управителями багатоквартирних житлових будинків з огляду на прийняті нормативні акти.
Поінформували також про порядок оформлення прибудинкової території у власність, постійне користування ОСББ, а також як оформляти пільги та субсидії мешканцям ОСББ. Доповіли відповідно начальник відділу землекористування Ужгородської міської ради Олександр Чепкий і начальник управління праці та соцзахисту населення Андрій Біксей.
Жваве обговорення у залі викликав блок виступів щодо утримання прибудинкової території ОСББ, ЖБК відповідно до Правил благоустрою – в.о.директора департаменту міського господарства Оксана Пайда наголосила на основних нормах, яких необхідно дотримуватися.
Загалом робоча зустріч тривала чотири години, багато запитань від голів ОСББ та ЖБК свідчать, що подібні заходи потрібно проводити й надалі, адже чимало питань дискусійні, потребують фахових пояснень.
«Залишається чимало невирішених питань із певними особливостями, на які місто, на жаль, ніяк вплинути не може. На нинішній зустрічі були озвучені і донесені до відома голів ОСББ та ЖБК всі наявні зміни у законодавстві, які стосуються їхньої діяльності, наголошено на дотриманні визначених правил, процедур. Міська влада й надалі готова здійснювати дієві кроки на підтримку ОСББ в реалізації їхніх намірів та налагодження взаємодії з низкою установ», – підсумував заступник міського голови Ужгорода Олександр Габор.
telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах