Однакові умови для всіх, хто хоче обслуговувати багатоповерхівки, напрацьовували у міській раді Ужгорода
Напрацювання єдиних підходів до обрання співвласниками багатоповерхівок управителів, які будуть обслуговувати будинки й прилеглі території, – було темою «круглого столу», який днями провели в міській раді Ужгорода.
У дискусії взяли участь міський голова Богдан Андріїв, його заступник Олександр Габор, керівник департаменту міського господарства Оксана Пайда, депутати міськради, громадські активісти, представники і голови ОСББ, представники компаній, які беруться працювати на ринку обслуговування будинків. Відверту розмову, узгодження позицій, оскільки на практиці виникає дуже багато питань, неодноразово ініціювали у своїх зверненнях кілька депутатів міської ради, ТОВ «Хаус Менеджмент Групп», керівники ЖРЕРів, товариств піднімали цю проблематику чи не на кожній нараді з комунальними підприємствами і службами.
Відкриваючи засідання «круглого столу», міський голова Богдан Андріїв зазначив, що міська рада підтримує появу на ринку Ужгорода нових управителів житлових будинків, яких обирають співвласники. Однак потрібно в усіх аспектах чітко дотримуватися законодавства, вимог нормативних документів.
Представник ТОВ «Хаус Менеджмент Групп» нарікав, що міська рада вимагає доопрацювання протоколів про обрання підприємства управителем, оскільки в них відсутні ключові відомості про співвласників, які взяли участь у зборах. Проте фахівці роз’яснили, що згідно з нормативними документами рішення зборів співвласників оформляється протоколом, який підписується усіма співвласниками (їх представниками), що взяли участь у зборах, за затвердженою формою. У протоколі обов’язково зазначається така інформація про співвласників, які взяли участь у зборах: прізвище, ім’я, по батькові, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення (дата видачі, номер свідоцтва на приватизацію квартири, дата, серія та номер договору купівлі продажу), номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представника).
Дуже важливим є і те, що збори співвласників можуть скликатися ініціативною групою у складі не менше трьох співвласників або управителем. Повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або відправлене поштою рекомендованим листом.
Заступник міського голови Олександр Габор наголосив, що уповноважені особи чи новообрані управителі повинні обов’язково повідомити ЖРЕРи, ТОВ, водоканал, МРЕМ, газове господарство про те, що зборами обрано нового управителя.
Припиняти договори із ЖРЕрами, ТОВ необхідно із наступного місяця після оприлюднення протоколів на сайті Ужгородської міської ради. ЖРЕРи, ТОВ зобов’язані, за законом, передавати особам, уповноваженим співвласниками, або обраним управителям технічну та іншу наявну документацію на будинки, інформує Ужгородська міська рада.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися