Закарпатців попереджають: дороги в Україні стануть платними
Про це заявив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Михайло Титарчук.
“Це непросте питання, коли дорога з’явиться – повинна бути альтернатива. А тоді ще є земельне питання… Найголовніше – щоб законодавство було чітким, відповідало не тільки міжнародній практиці, а й було зрозумілим та привабливим для інвесторів. Кожен проект може структуруватися від року до п’яти, це не питання двох місяців”, – заявив він.
За його словами, щоб концесійна дорога окупилася, потрібно 20-25 років, при цьому трафік повинен становити мінімум 38 тис. машин в день.
“При цьому інвестор зобов’язується, щоб дорога була якісна: якщо яма протягом доби не залатана – штрафні санкції. Держава зі свого боку гарантує мінімальний потік 38 тисяч машин. Якщо в якусь добу буде 36 тис., то за 2 тисячі різниці держава має компенсувати”, – пояснив Титарчук.
“Тут є баланс із обох боків: держава гарантує потік, а інвестор гарантує, що якість дороги не погіршиться. Формула дозволяє повернути інвестиції на дорогах”, – додав заступник міністра.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися