Як часто роботодавці вказують у вакансіях заробітні плати?
Зазначення діапазону потенційних заробітних плат у вакансіях може стати тим інструментом, який на етапі відбору і початку діалогу «роботодавець-працівник» допоможе визначити, наскільки можливою є в перспективі співпраця. Адже у роботодавця закладено певне бюджетування на конкретного фахівця, а спеціаліст готовий «продавати свій час та навички» за якусь конкретну суму. Фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна проаналізували, як часто й у яких професійних сферах роботодавці вказують заробітні плати.
За результатами дослідження hh.ua, 30% респондентів зазначили не вказану у вакансії заробітну плату як причину, через яку вони, скоріш за все, проігнорували б подібну пропозицію щодо працевлаштування. Як пошукач вибирає роботу?
Як показують результати дослідження, майже для кожного третього пошукача відсутність у вакансії зазначеної заробітної плати може стати причиною не подавати свою кандидатуру на вакантну посаду, що може у перспективі вплинути на тривалість закриття вакансії.
Водночас далеко не в усіх вакансіях роботодавці вказують рівень чи хоча б діапазон зарплати. Аналіз бази вакансій демонструє таку ситуацію: за період із січня по листопад 2017 року вакансій із вказаним рівнем зарплати було 42% від загальної кількості усіх пропозицій роботи. Причому динаміка подібних вакансій показує, що відсоток пропозицій із вказаною зарплатою впродовж останніх п’яти років не перевищував позначку 50% на рік.
Кількість вакансій із озвученою пропозицією оплати праці різниться залежно від професійної сфери, в якій ведуть свою діяльність роботодавці. Так, із січня по листопад 2017 року частіше вказували заробітну плату у сфері «Домашній персонал» – 67,2% подібних вакансій від усього загалу пропозицій галузі. Значна частка вакансій із вказаною заробітною платою була ще в таких сферах, як «Спорт, фітнес» – 59,5%, «Будівництво» – 57,2%, «Робочий персонал» – 56,8%, «Початок кар’єри» – 53,7%. Найменше пропозицій із вказаними зарплатами було у сфері «Вищий менеджмент» – 25%.
Ситуація у регіонах також різниться. Найчастіше заробітну плату вказують у південних і східних областях, тоді як найменше – у західних. У Київській і Кіровоградській областях частка вакансій із вказаною зарплатою була найбільшою, а у Тернопільській, Івано-Франківській і Львівській областях – найменшою.
Як показує аналіз бази вакансій hh.ua, відсоток вакансій, у яких вказано діапазон заробітних плат, за останній період не перевищує 50% на загал. Однак є профсфери, в яких роботодавці частіше їх вказують.
Разом з тим пошукачі не готові змінювати свої очікування від нової роботи у питанні оплати праці в менший бік. Кожен третій респондент зазначає, що не готовий знижувати планку і йти на компроміс. Потреба у грошовій мотивації є важливою частиною задоволеності роботою — як під час пошуку нового місця, так і надалі. Українці не готові знижувати вимоги до зарплати
Оскільки рівень заробітних плат входить до ТОП-3 найважливіших критеріїв вибору пропозиції роботи разом із професійним розвитком та можливістю кар’єрного зростання, то наявність цієї інформації у вакансіях збільшує імовірність того, що роботодавець у найстисліші терміни отримає у свою команду бажаного фахівця.
Дані були отримані в результаті аналізу бази вакансій на Міжнародному кадровому порталі hh.ua за період січень-листопад 2017 року.
HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.
З допомогою hh.ua більше 60 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 000 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.
Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».
Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.
На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися