8595
08:32 7.122017

Як повинно бути складене пояснення платника по зупиненій ПН

Економіка 2260

flexslider-slide-31Наказом Міністерства фінансів України № 567 від 13.06.2017р. (зі змінами та доповненнями) затверджено критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до пункту 3 якого платник податку має право подати до ДФС інформацію за встановленою формою.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється Державною фіскальною службою України шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування цим Критеріям.

Моніторинг проводиться на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв (код форми J (F) 1312302), яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, що приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, повідомила “Карпатському об’єктиву” ДФС у Закарпатській області.

Тобто, з метою упередження зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних платником подається Таблиця платника податку разом з прикріпленим поясненням щодо специфіки господарської діяльності, яка має незмінний характер, із можливим посиланням у ньому на податкову та іншу звітність.

Що стосується подання Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (код форми J (F) 1312306), платник прикріплює документи згідно вичерпного переліку а саме:

– договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

– договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

– первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

– розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

– документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

При цьому всі направлені платником податків документи повинні бути завірені належним чином.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Ужгородські баскетболісти зустрінуться з лучанами та рівнянами
15:51
Довічне позбавлення волі отримав депутат, який підірвав гранати під час засідання сільради на Закарпатті
14:11
Злочинну групу, до складу якої входило двоє жінок, викрили на Закарпатті
13:51
У ФК «Минай» новий рекордсмен за кількістю проведених ігор за команду
13:27
На Закарпатті СБУ викрила доцента вишу, яка за хабарі допомагала «студентам» ухилятися від мобілізації
13:18
У Чопі затримали батька та сина, які викрали автомобіль у місцевого жителя
12:29
У Тячеві затримали водія, який скоїв смертельну ДТП та втік з місця події
12:02
На Закарпатті два підприємця вкрали газу на 33,5 млн грн
11:44
Ужгородська футзальна ліга: розклад протистоянь 3-го туру
11:27
До відома громадян, які планують закордонні поїздки до Румунії через пункт пропуску «Солотвино»
11:10
Всі новини