Платникам про надання інформації з реєстру страхувальників
Повідомляємо, що 29.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 651, постанова Правління Пенсійного фонду України від 21.07.2017 № 16-1 «Про затвердження Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – Порядок), яким визначено порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування платникам єдиного внеску та/або застрахованим особам та затверджено форми, у якій така інформація надається.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування» та пункту 5 розділу ІІ Положення про реєстр страхувальників, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162, ДФС України щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску.
Якщо платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш повна інформація з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників у порядку, визначеному розділом ІІ Порядку.
Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним з таких способів:
– особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС за основним місцем обліку платника єдиного внеску або іншого контролюючого органу;
– надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або іншого контролюючого органу;
– в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.
Звертаємо увагу, що у витягу з реєстру страхувальників за ф. № 2-ЗРС інформація про встановлення в реєстрі страхувальників ознак «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії за інвалідністю або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність) зазначається у разі подання до контролюючого органу запиту фізичною особою-підприємцем особисто.
Витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування за формою № 3-ЗРС надається фізичній особі, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, у разі її особистого звернення.
Довідково. Зазначена інформація викладена у листі ДФС України від 13.10.2017 № 27748/7/99-99-08-01-01-17.
ДФС у Закарпатській області
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися