ko.net.ua

Отримувати пенсію через банк вигідно

В сучасному технологічному світі все більше закарпатців вдаються до комп’ютеризованих послуг. Це дійсно зручно, адже як тільки пенсія надходить на банківський рахунок пенсіонера, він отримує про це СМС-повідомлення. Сьогодні у всіх райцентрах і багатьох селах області встановлені банкомати основних банків і пенсіонер може отримати свою пенсію у будь-який зручний для себе час, знявши всю чи частину пенсії, може розрахуватися карткою, скажімо, через Інтернет за комунальні послуги чи за покупку в крамниці. Що важливо – він може це зробити на всій території України. 

При цьому така форма виплати пенсій є взаємовигідною для всіх сторін – і Пенсійному фонду, і банкам, і пенсіонерам, адже такий спосіб дозволяє заощадити кошти для виплати та підвищення пенсійних виплат, інформують в Головному управлінні ПФ Закарпаття.

Сучасні технології спрощують отримання інформації і майбутнім пенсіонерам. Кожному громадянину, особливо передпенсійного віку, потрібно періодично перевіряти стан своєї пенсійної справи, отримавши відповіді на такі запитання: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійного фонду?», «Який страховий стаж я маю?».

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації коло електронних послуг значно розширюється, надаються такі можливості:

– отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);
– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
– формування запитів на попередню підготовку документів;
– можливість подачі скарг;
– запис на прийом до фахівців Фонду.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться вона тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду – громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів і перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах.

Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистого відвідання органу ПФУ) – тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).