Як отримати інформацію через веб-портал Пенсійного фонду?
В березні наступного року мені виповниться 60 років. Вже зараз хотів би проконтролювати стан своєї пенсійної справи, передусім – свій страховий стаж і відрахування із зарплати та сплачені страхові внески. Кажуть, таку інформацію можна отримати і через Інтернет. Як саме можу її отримати?
Володимир М., м. Ужгород
На запитання відповідає Павло Ганулич, начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області:
– Пан Володимир ставить дуже слушне запитання, адже кожному громадянину, особливо передпенсійного віку, потрібно періодично перевіряти стан своєї пенсійної справи, перевіривши відповіді на такі запитання: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?», «Який страховий стаж я здобув?».
Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються такі можливості:
– отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);
– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
– формування запитів на попередню підготовку документів;
– можливість подачі скарг;
– запис на прийом до фахівців Фонду.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду – громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів і перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах.
Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) – тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), інформує Управління.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися