З 10 липня діятимуть нові форми реєстраційних документів для отримання цифрового підпису
Головне управління ДФС у Закарпатській області звертає увагу, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів.
Зокрема, йдеться про:
– Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
– Реєстраційну картку (для юридичної особи);
– Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);
– Додаток до Реєстраційної картки;
– Заяву про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
– Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 7 липня 2017 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням https://acskidd.gov.ua/r_kor.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися