На Закарпатті запровадили послугу «електронне звернення»
Закарпатський обласний Контактний центр впровадив додатковий спосіб приймання звернень. Окрім телефонного зв’язку, заяви закарпатці можуть подати і через Інтернет.
Щоб скористатися новоствореним безкоштовним електронним сервісом та подати „електронне звернення” необхідно увійти на головну сторінку офіційного веб-сайту Закарпатської ОДА за адресою www.carpathia.gov.ua натиснути на банер з посиланням на створення електронного звернення.
Наступний етап – проходження процедури реєстрації на сайті. Для цього заявнику слід мати власну електронну поштову скриньку (електронну адресу), яку необхідно зазначити для отримання листа з підтвердженням про реєстрацію.
Процес реєстрації складається з двох кроків:
1) у полі „Електронна адреса” заявник вводить логін, тобто адресу електронної поштової скриньки заявника (електронну адресу) ;
2) у полі „Пароль” заявник вводить пароль (вказується заявником при реєстрації), який надалі буде використовувати щоразу при входженні в особистий кабінет.
Після здійснення вказаних вище кроків заявники мають змогу перейти до безпосередньої реєстрації звернення.
У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику. На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
Після реєстрації, „електронне звернення” автоматично надсилається до єдиної автоматизованої інформаційної бази звернень Контактного центру для подальшої відправки на розгляд органів виконавчої влади до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питання.
Звернення не прийматимуться до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
- не вказані дані, які обов’язкові для заповнення картки заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Цілодобовий безкоштовний електронний сервіс прийому звернень забезпечить оперативне реагування на них на обласному рівні. До того ж, створення зазначеного сервісу надасть можливість розширити аудиторію заявників, зокрема, залучивши активних користувачів Інтернету.
Нагадаємо, Контактний центр з 2013 року забезпечує прийом, реєстрацію, попереднє опрацювання і невідкладне надсилання на розгляд органів виконавчої влади звернень, що надходять від громадян на телефонну обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0-800-501-484.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися