Як спрацював антикорупційний сервіс «Пульс» на Закарпатті
На телефонну лінію антикорупційного сервісу «Пульс» щодо роботи територіальних органів ГУ ДФС у Закарпатській області цього року надійшло 9 звернень від жителів краю.
Аналіз проблем, з якими платники зверталися на антикорупційний сервіс, свідчить, що найбільше питань виникало щодо системи електронного адміністрування ПДВ, роботи Центрів обслуговування платників, проведення перевірок та скасування штрафних санкцій.
Крім того, на «Пульс» з приводу роботи Закарпатської митниці ДФС з початку року, станом на сьогодні, надійшло 22 звернення. За тематикою вони поділялися на такі: щодо затримки митного оформлення, щодо черг на митних постах та пунктах пропуску, щодо порушення митних правил, щодо корупційних дій, щодо роботи органів ДФС.
Фахівцями органів ДФС проведено невідкладний та якісний розгляд звернень, які надійшли через сервіс «Пульс» та, за результатами їх розгляду, про вжиті заходи проінформовано заявників.
Варто зазначити, що телефонна лінія «Пульс» – це один з інструментів боротьби з корупцією. На його телефонний номер (044) 284-00-07 може звернутися будь-який громадянин з питаннями неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, можливі корупційні дії з їхнього боку та вирішення інших суперечливих питань. «Пульс» працює за принципом зворотного зв’язку – оператори не лише приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.
Відділ організації роботи
ГУ ДФС у Закарпатській області
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися