4699
22:25 28.022017

Держпраці у Закарпатській області підбило підсумки роботи

Економіка 3891

На засіданні колегії Управління Держпраці у Закарпатській області підбивали підсумки роботи, визначали пріоритети на майбутнє

pid2

Легалізація ринку праці в області, зменшення заборгованості з виплати заробітної плати і запобігання виробничому травматизму – саме у цих трьох основних напрямах скеровувались зусилля фахівців Управління Держпраці у Закарпатській області протягом минулого року. Про це у своїй доповіді на сьогоднішньому засіданні колегії зауважив начальник Управління Держпраці Богдан Дорош.

За його словами, фахівцями Управління за звітний період було проведено 702 перевірки з питань дотримання законодавства про працю і загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за підсумками яких керівникам та відповідальним і посадовим особам винесено 513 приписів на усунення виявлених порушень. Водночас Богдан Володимирович наголосив, що найбільша увага приділялася нагляду за дотриманням законодавства в частині оформлення трудових відносин. Це питання і досі залишається доволі проблематичним, у зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати. Торкнувся очільник Управління у своєму виступі і питання виробничого травматизму. За минулий рік в області сталося 34 нещасні випадки на виробництві, 5 з яких мали смертельні наслідки. З одного боку загальний рівень травматизму, порівняно з 2015-им, знизився, однак зафіксовано на один летальний випадок більше. Особливу увагу присутніх Богдан Дорош звернув на неухильне дотримання вимог законодавства про протидію та боротьбу з корупцією.

– Нам є ще над чим працювати, – підсумував він на завершення, – але Управління, на мою думку, достойно впоралося з поставленими перед ним завданнями.

Окремо на здобутках та недоліках у роботі державних інспекторів зупинилися у своїх виступах перший заступник і заступник начальника Управління Держпраці відповідно Василь Грицик та Володимир Горєв.

Схвальну оцінку діяльності фахівців Управління Держпраці у Закарпатській області дали запрошені на засідання члени Громадської ради виконавчий директор обласного об’єднання організації роботодавців «Закарпаття» Михайло Думнич і заступник голови Закарпатської обласної ради профспілок Василь Захарець.

За підсумками проведеного засідання, колегія прийняла низку рішень, визначила пріоритети у роботі Управління на майбутнє. Зокрема, серед пріоритетних завдань – організація превентивних заходів, спрямованих на поліпшення стану промислової безпеки, охорони та гігієни праці, додержання законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування у частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення. Особливу увагу вирішено приділити заходам, спрямованим на зниження рівня заборгованості з виплати заробітної плати та нелегальної зайнятості, а також вирішено підвищити ефективність перевірок з метою запобігання смертельного травматизму на виробництві.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Жіночий форум на Закарпатті об’єднав жінок-лідерок, щоб привернути увагу до їхньої ролі у відновленні України
14:18
До уваги жителів Ужгорода, голів ОСББ, керівників домоуправлінь та підприємців!
13:10
На Закарпатті 4 осіб збиралися перепливати повноводну Тису. Відео
13:04
На Воловеччині чоловік катував товариша, а на Тячівщині хотів заколоти знайомого вилами
20:36
У Хустському районі внаслідок зіткнення легковика та автобуса одна людина загинула та ще одна травмувалась
20:23
На Мукачівщині вогнеборці ліквідували пожежу в житловому будинку
20:11
На Закарпатті дві великі прийомні родини отримали нове житло
19:59
Академічний естрадно-духовий оркестр запрошує закарпатців на концерт
19:21
У Берегові триває турнір з боксу
19:11
Переправляли до Румунії двох «клієнтів» за 8 тисяч доларів США – на Закарпатті затримали спільників
16:02
Всі новини