4554
14:29 22.022017

Залізничники розпочали роботи на підходах до Бескидського тунелю

Економіка 2880

58ad7ff1a280a-378e7d46a72fe6e7ffabb15834e319e3e70f85c7У Бескидському тунелі триває облаштування кінцевого оздоблення, а на підходах до нього розпочалися колійні роботи та монтаж контактної мережі. Укладання колій у самому тунелі розпочнеться в четвертому кварталі 2017 року.

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

«Будівництво залізничного тунелю на перегоні Бескид – Скотарське – сьогодні це один із наймасштабніших інфраструктурних проектів України. Він реалізується завдяки ресурсам залізниці та залученим інвестиціям. Високий рівень показали і залізничники, задіяні в цьому проекті. Без особистого внеску кожного фахівця не було б такого результату. Тож ми готові і надалі до масштабних проектів. Наступний – реконструкція з електрифікацією дільниці Долинська – Миколаїв. На нього також планується використати залучені кошти міжнародних фінансових організацій», – повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.

Наразі залізничники перейшли до виконання робіт першого етапу колійного розвитку станції Бескид, що розпочався з другого півріччя 2016 року. Цей етап включає в себе реконструкцію колії на підходах до тунелю, облаштування контактної мережі й монтаж пристроїв автоматики та зв’язку. У самому тунелі будівельники виконали роботи з облаштування 657 метрів зворотного склепіння (лоткової частини). Завершити весь цикл робіт зі спорудження тунелю за графіком заплановано в четвертому кварталі 2017 року. Увести об’єкт в експлуатацію планується в ІI кварталі 2018 року.

З боку Західного порталу тунелю облаштовано підпірну стінку вздовж залізничних колій, пожежні резервуари та насосну станцію.

Раніше повідомлялося, що завершено роботи з проходки верхнього та нижнього уступів тунелю на всю довжину – 1764 погонні метри, облаштовано та виконано гідроізоляцію 49 ніш, 12 камер, 3 збійок.

Цей двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також автоматизованою системою управління технологічними процесами, засобами пожежної безпеки.

Реалізація цього масштабного інфраструктурного проекту дозволить збільшити пропускну здатність п’ятого європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна).

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
У Дерцені відкрили пам’ятну дошку та меморіальну кімнату на честь Міклоша Жуковського
17:26
Хустянка створює з сухоцвітів квіткові композиції
17:00
«Історична та культурна спадщина в прикордонному регіоні»: міжнародна конференція у скансені
16:38
На Закарпатті в межах програми «єРобота» 8 підприємців отримали гранти на власну справу
16:17
Оркестр і електрогітара: в Ужгородській музичній школі стартували звітні концерти
15:55
В Україні запроваджують інститут радників з питань захисту прав ромської національної меншини, наразі єдиний працює у Берегові
15:34
У Чопі міська рада виплатить компенсацію за ДТП через неналежний стан дороги
15:13
Мукачівка шиє адвент-календарі у техніці печворк
14:52
У Тарасівці через коротке замикання згоріла надвірна споруда з сіном та трактором
14:30
На Хустщині двоє раніше судимих побили пенсіонерку, щоб викрасти алкоголь
14:07
Всі новини
Головне