В Мукачеві для безробітних організують громадські роботи
Відповідне рішення прийнято на черговому засіданні міськвиконкому.
Керівникам підприємств, установ, організацій міста доручено організувати роботи з організації тимчасової зайнятості зареєстрованих безробітних в Мукачівському міському центрі зайнятості, працівників, які втратили частину заробітної плати та осіб, які шукають роботу за рахунок коштів міського бюджету та коштів фонду загальнообов”язкового державного соціального страхування на випадок безробіття на спеціально створених для цього тимчасових робочих місцях, інформує Мукачівська міськрада.
Міському центру зайнятості пропонуватимуть за письмовим зверненням підприємств, установ, організацій провести роботу щодо забезпечення тимчасової зайнятості зареєстрованих безробітних, працівників, які втратили частину заробітної плати та осіб, які шукають роботу з залучення їх до громадських робіт у 2017 році, відповідно до переліку видів робіт:
- упорядження меморіалів, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни і утримання у належному стані цвинтарів;
- благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об’єктів соціальної сфери;
- роботи з відновлення та по догляду заповідників, пам’яток архітектури, історії та культури;
- інформування населення стосовно порядку отримання житлових субсидій, підготовка пакету необхідних документів та розповсюдження інформаційних матеріалів щодо отримання житлових субсидій;
- роботи з відновлення бібліотечного фонду;
- роботи в архівах з документацією;
- супровід осіб з інвалідністю по зору.
Також затверджено перелік установ та організацій на яких планується проведення громадських робіт :
- Управління міського господарства;
- Архівний відділ виконавчого комітету Мукачівської міської ради;
- КП Мукачівське РБУ;
- Відділ культури;
- Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися