Понад 380 тисяч звернень за рік опрацював контакт-центр «Закарпатгазу»
У 2016 році до контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз» звернулося 380,4 тис. споживачів газу. Найчастіше клієнти компанії телефонували до операторів контакт-центру, щоб отримати консультацію чи вирішити свої питання.
Натомість для передачі показань лічильника споживачі надавали перевагу «Особистому кабінету» на сайті 104.ua, повідомила «Карпатському об’єктиву» прес-служба ПАТ «Закарпатгаз».
Відтоді, як у законодавсті закріплено вимоги до споживача щомісяця з 1 по 5 число передавати показання лічильника, все більше закарпатців почали використовувати для цього різні дистанційні сервіси компанії. Так, у минулому році з їхньою допомогою дані своїх приладів обліку до ПАТ «Закарпатгаз» передало майже 305 тис. споживачів газу. Половина з них скористалася «Особистим кабінетом», попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. В той же час понад 80 тис. споживачів повідомили показання телефоном. Стрімкої популярності серед клієнтів також набрали нові сервіси компанії, створені лише на початку 2016 року. Йдеться про короткий номер 7104 для надсилання СМС-повідомлень та голосове меню IVR. З їхньою допомогою показання лічильників у минулому році передали майже 50 тис. та 7 тис. споживачів відповідно.
«Ми постійно працюємо над впровадженням зручних сервісів, які полегшують комунікацію клієнтів із компанією. Наприклад, сьогодні «Особистий кабінет» споживача газу дає можливість в зручний спосіб, всього за кілька хвилин, отримати вичерпну інформацію щодо стану особового рахунку та змін стосовно нього. Щомісяця кількість користувачів веб-сервісу зростає, а це залишає позаду час довгих черг та очікувань на консультації в центрах обслуговування», – говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
Минулоріч новими користувачами «Особистого кабінету» стали майже 30 тис. закарпатців. З них 26% споживачів з допомогою веб-сервісу не лише передають показання лічильників, а також звертаються за отриманням консультацій до фахівців компанії. Найчастіше їхні питання пов’язані з уточненнями щодо розрахунків за газ, нарахуванням пільг чи субсидій. Проте більшість споживачів – а це приблизно 15 тис. у 2016 році – для отримання консультацій обрали телефонне звернення до операторів контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз».
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися