При зміні прізвища потрібно змінити електронний цифровий підпис
При зміні прізвища керівником юридичної особи або самозайнятою особою, необхідно переукласти договір про визнання електронних документів (далі – договір) з контролюючим органом за основним місцем обліку.
Разом з цим, при зміні прізвища іншою посадовою особою суб’єкта господарювання (бухгалтером, особою, якій делеговано право підпису податкових накладних тощо) інформація щодо нового сертифікату такої особи може бути внесена до системи подання документів в електронному вигляді шляхом надання Повідомлення. У такому випадку договір переукладати не потрібно, повідомила “Карпатському об’єктиву” ДФС у Закарпатській області.
Нагадаємо, що для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102 (далі – Повідомлення).
До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
Довідково: Інструкція з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затверджено наказом ДПА України від 10 квітня 2008 року №233.
Детальніше про отримання електронного цифрового підпису в органах ДФС у Закарпатській області, за посиланням: http://zak.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/278011.html.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися