Головне управління ДФС у Закарпатській області скасувало 41 податкове повідомлення-рішення
Впродовж одинадцяти місяців 2016 року до Головного управління ДФС у Закарпатській області платники податків подали скарги на 129 податкових повідомлень-рішень державних податкових інспекцій.
Після детального аналізу та вивчення поданих скарг, фахівцями відомства прийнято рішення залишити без змін 88 повідомлень рішень, повідомила «Карпатському об’єктиву» ДФС у Закарпатській області.
Частково або повністю скасовано 41 податкове повідомлення-рішення на загальну суму 2 млн 761 тис. грн, що складає 23,1% від суми розглянутих оскаржених рішень.
У Головному управлінні ДФС у Закарпатській області інформують, що кожен платник має право на однаковий підхід до застосування норм податкового законодавства. Кожен громадянин чи суб’єкт господарювання має всі умови для якісної реалізації своїх обов’язків перед державою, так і може реалізувати свої законні права, надані Конституцією, Податковим кодексом та іншими законодавчими актами України.
У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених ПКУ або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п. 56.2 ст. 56 ПКУ).
Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (та у разі потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог п. 44.6 ст. 44 ПКУ) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржуються (п. 56.3 ст. 56 ПКУ).
Водночас варто зазначити, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28 вересня 2016 року № 849, яким внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.
Зокрема, у Порядку визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків буде відбуватися у закритому засіданні.
Розгляд у відкритому засіданні буде відбуватися виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги.
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.
Також у Порядку уточнено, що особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право:
– брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у тому числі адвокатів);
– ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
– здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
– заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про:
– участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення;
– присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).
Під час розгляду матеріалів скарги платника податків в ході адміністративного оскарження враховуюся податкові консультації, а також узагальнюючі податкові консультації, надані такому платнику податків контролюючим органом, з урахуванням положень ст. 53 ПКУ.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися