
Комунікація Закарпатської митниці з громадянами
Впродовж 2024 року до Закарпатської митниці надійшло 80 звернень громадян.
Здебільшого вони стосувалися кадрових та фінансових питань, а також митного законодавства, новацій та їх застосування. Зокрема, громадяни цікавилися вимогами щодо переміщення особистих речей, товарів, валюти та автомобілів через кордон; декларуванням товарів; митною вартістю товарів; вилучень транспортних засобів; перетином кордону на автомобілі з іноземною реєстрацією; ввезення гуманітарної допомоги та наявністю у митниці вакансій.
За результатами розгляду усі запити задоволено, заявникам надано вичерпні відповіді з дотриманням законодавством термінів.
Також торік керівництво митниці провели 7 прийомів громадян, де заявники озвучували питання надання гуманітарної допомоги, бронювання посадових осіб, працевлаштування та заробітної плати в митниці тощо.
Серед звернень зафіксовано і кілька скарг, що стосувалися бездіяльності посадових осіб митниці, порушення правил етичної поведінки; відмови у перетині кордону на автомобілі та неналежного стану приміщень. За їх результатами проведено профілактичні заходи з недопущення: зловживання посадовців своїм службовим становищем чи перевищення службових повноважень, зволікання при митному оформленні, зневажливого ставлення до громадян, порушення етики чи неналежного виконання службових обов’язків.
Принагідно зазначимо, що свої питання та пропозиції щодо покращення роботи митниці можна надсилати через форму зворотного зв’язку: https://zk.customs.gov.ua/feedback
Адже розгляд звернень громадян до митниці сприяє об’єктивному, якісному та оперативному вирішенню піднятих ними питань.
Про це інформує Закарпатська митниця.

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися