За перший рік роботи контакт-центр «Закарпатгазу» опрацював 172,4 тисячі звернень клієнтів
У більшості випадків, звертаючись до контакт-центру, закарпатці користуються телефоном. Проте в останні півроку все більшої популярності набуває онлайн-сервіс «Особистий кабінет».
Для споживачів природного газу Закарпатської області послуги контакт-центру стали доступними з 10 жовтня 2015 року. Невдовзі Товариство надало своїм клієнтам можливість скористатися веб-сервісом «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Клієнти компанії, які зареєструвалися в онлайн-сервісі, отримали доступ до усієї необхідної інформації за власним особовим рахунком та можливість зручно й швидко поставити запитання фахівцям газової компанії, передати показання лічильників газу, завантажити рахунки та скористатися додатковими сервісами «Особистого кабінету».
Зареєструватися у сервісі можна на сайті 104.ua. За необхідності фахівці контакт-центру нададуть консультацію та допоможуть при реєстрації у веб-сервісі.
«Після початку роботи до контакт-центру газової компанії звернулися понад 172,4 тисячі споживачів газу. Переважна більшість звернень – 80,2% – надійшли телефоном, решта – електронною поштою та через сервіс повідомлень «Особистого кабінету», – зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
Окрім того, ПАТ «Закарпатгаз» активно працює над вдосконаленням функціоналу сервісу та запроваджує альтернативні способи передачі показань лічильника, адже розуміє, що не всі споживачі мають можливість скористатися мережею Інтернет. Так, з 1 квітня 2016 року усі закарпатці можуть скористатися можливістю передати показання лічильника за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104.
«Варто зазначити, передача показань лічильників газу саме за допомогою СМС-повідомлень стає все більш популярною серед інших способів. Якщо у жовтні поточного року такою можливістю скористалися 2,8 тисячі наших клієнтів, то у листопаді – понад 5 тисяч. Кількість споживачів, які реєструються у веб-сервісі також зростає. Станом на 1 листопада в «Особистому кабінеті» вже зареєструвалися понад 25,2 тисячі закарпатців. Крім «Закарпатгазу» сервіс “Особистий кабінет” відкритий для клієнтів ще 19-ти обласних та міських газових підприємств в Україні. До речі, днями на сайті 104.ua зареєструвався мільйонний користувач сервісу», – розповідає фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Закарпатгаз» Юрій Ломакін.
Також сповістити про спожиті обсяги газу за місяць можна з допомогою голосового меню. Для цього необхідно зателефонувати за номером (0312) 48-83-04, натиснути цифру «2» та, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання. Після цього клієнт отримає можливість прослухати введені ним дані, підтвердити чи відкоригувати їх.
Оператори контакт-центру за багатоканальним номером телефону (0312) 48-83-04 працюють щоденно з 8.00 до 20.00 за к.ч. Вихідні та святкові дні – не виняток. Звернувшись до операторів, закарпатці отримають широкий спектр інформаційних послуг: можливість передати фактичні показання лічильників газу, отримати консультації щодо цін та тарифів, порядку оплати за надані послуги, інформацію про стан особового рахунку, переоформлення документів, ремонту обладнання тощо.
ПАТ «Закарпатгаз» постійно працює над забезпеченням широких можливостей та зручного і оперативного зв’язку клієнтів із газовою компанією.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися