На Закарпатті провели масштабний форум для підприємців Go-Adapt Business Forum. Фото, відео
Майже 8 годин інтенсиву з провідними спікерами для мікро-, малого та середнього бізнесу, під час якого українські підприємці мали нагоду прокачати свої навички та започаткувати нові бізнес-знайомства, провели на Закарпатті.
Захід організували центр підтримки підприємців Дія.Бізнес в Ужгороді спільно з Міжнародною організацією з міграції (МОМ) за участі Валерії Іонан, заступниці Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
– Форум складається з двох частин: теоретична — освітній бізнес-лекторій від представників бізнесу, експертів і лідерів думок на теми масштабування, маркетингу, експорту, франчайзингу та підвищення ефективності бізнесу. А також практичної – тренінг, під час якого підприємці зможуть застосувати ефективні бізнес-методи на практиці, прокачати навички та проаналізувати власний бізнес разом з експертами, – розповідає керівниця центру Дія.Бізнес в Ужгороді Олеся Кайнер. – Мета заходу – аби підприємці змогли прокачати свої навички, дізналися щось нове і зрозуміли куди їм рухатись далі в умовах сьогодення. Цей захід розрахований на підприємців, які релокувалися в наш регіон, а також для тих кому необхідно зараз зробити рестарт бізнесу. Усе для того, аби допомогти нашим підприємцям і сприяти розвитку бізнесу в регіоні та в нашій країні загалом.
У свою чергу Валерія Іонан, заступниця Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції, яка вийшла до учасників форуму на онлайн-зв’язок зауважила, що 46% підприємств в Україні майже повністю припинили свою роботу з 24 лютого.
– Я дуже вам вдячна, що ви не чекаєте кращих часів, коли закінчиться війна, а продовжуєте працювати. Адже в умовах війни, державі необхідний надійний тил – міцна економіка. Тому кожен бізнес, який не зупинився, а навпаки, вдосконалює продукти і послуги, зберіг свою команду – це важливий пазл економіки України, – наголосила Валерія Іонан.
Співорганізатор форуму – представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні. Керівник проекту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу» Станіслав Підперигора зазначив, що їхня організація надає постійну підтримку підприємцям у вигляді грантів та стартапів.
– Проект спрямований на відновлення та розвиток бізнесу. Це один із напрямків роботи Міжнародної організації з міграції. Наразі ми проводимо перший відбір релокованих підприємств на Закарпаття та Львівщину, близько 60-ти підприємств вже були відібрані та захистили свої бізнес-проекти. Зараз ми знаходимося на стадії підписання угод з цими підприємствами. У подальшому плануємо їх фінансувати, – зазначив Станіслав Підперигора. – Загалом проект покриває 175 малих підприємств, 500 мікропідприємств та 60 стартапів у сумі до 7 тис. євро.
Для підприємців такий форум, як ковток свіжого повітря. Адже саме тут можна прокачати свої навички, а ще завести нові бізнес-знайомства.
До прикладу Вікторія Алексович, власниця компанії «ВУД ІНТЕРНАЦІОНАЛ» зазначає, що війна внесла свої корективи у ведення бізнесу.
– Головний офіс нашої компанії знаходиться у Люксембурзі. Ми займаємося виготовленням дубової клепки та альтернативних виробів для витримки вина, – розповідає Вікторія Алексович. – Завжди цікаво зустрічатися із підприємцями, особливо у такий непростий час. Зараз хочеться мати розуміння, як рухатися далі, які перспективи нас чекають, які можливі колаборації для розвитку бізнесу. Потрібно адаптуватися до нових реалій. Наша компанія 100% орієнтована на експорт товару. В минулому році ми планували вийти з великими об’ємами на ринок Росії. З початку війни ми звісно і не розглядаємо такі варіанти. Тому зараз нас цікавить ринок США. Тож шукаємо нові перспективи для ведення бізнесу.
Участь у форумі взяла і Лілія Манченко з Харкова, яка релокувала свій навчальний центр у Дніпро.
– Мета нашого навчального центру «Орбіта» – це запровадити сучасну українську освіту для дітей, які, на жаль, опинилися за кордоном. Зараз є величезний попит саме на українську освіту. Це і мова, й історія. Наша математика є на рівень сильнішою, ніж математика в Європі. Тож зараз ми хочемо дати всі наші можливості дітям. У нас є команда класних вчителів, які якісно продовжують робити свою справу. Ми хочемо, щоб про нас дізнались якомога більше людей, тому ми тут, – зазначила Лілія. – Наразі нам не вистачає навичок знань реклами та маркетингу. Тож приїхали вчитися.
Загалом формат події дозволяє використати отримані протягом дня знання одразу на практиці, проаналізувати власний бізнес разом з експертами та розробити покращені бізнес-стратегії для ефективної оптимізації та масштабування бізнесу.
Христина БІКЛЯН
Відео Дмитро МИСЬ
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися