Для відновлення роботи ужгородського аеропорту потрібні чималі кошти
Лише фінансова і правова підтримка обласної влади дає можливість уникнути припинення діяльності єдиного на Закарпатті авіапідприємства.
На першому пленарному засіданні 5 сесії облради ухвалено важливе рішення «Про внесення змін до Програми підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Ужгород», повідомила “Карпатському об’єктиву” прес-служба Закарпатської облради.
Підставою цього рішення стало звернення керівництва аеропорту та необхідність продовження виконання заходів, які визначені потребою у коштах на фінансування першочергових заходів з ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Ужгород» на 2013-2016 роки, – зазначається в документі.
Пунктом 2.1.7 Стратегії розвитку Закарпатської області до 2020 року визначено завдання щодо модернізації Ужгородського аеропорту.
На сьогодні в аеропорту реалізуються заходи з реконструкції за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку та співфінансування з обласного бюджету, а саме: реконструкція огорожі території міжнародного аеропорту „Ужгород” бюджет проекту складає – 8715,733 тис.грн.;капітальний ремонт будівлі ТП-2, Вогонькова підстанція міжнародного аеропорту „Ужгород” бюджет проекту складає – 387,98 тис.грн.; капітальний ремонт будівлі ВОХОР міжнародного аеропорту „Ужгород” бюджет проекту складає – 822,571тис.грн.; капітальний ремонт будівлі накопичувача (термінала) міжнародного аеропорту „Ужгород” бюджет проекту складає – 928,447 тис.грн.
За всіма проектами фінансування: Державний фонд регіонального розвитку – 9760,0 тис.грн.; обласний бюджет – 1094,731 тис.грн.; всього: 10854,731 тис.грн. Рішенням обласної ради 05.01.2016 № 134 „Про обласний бюджет на 2016 рік” в обласному бюджеті передбачено видатки на співфінансування реалізації зазначених проектів у сумі 1095,0 тис. гривень.
Для подання на конкурсний відбір інвестиційних програм (проектів), що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2017 році змінами до програми передбачається реалізацію проекту з капітального ремонту злітно-посадкової смуги аеродрому на загальну суму 13150,0 тис.грн.
У зв’язку із припиненням з 6 червня поточного року виконання регулярних авіарейсів з аеропорту „Ужгород” для забезпечення фінансової підтримки, у тому числі для погашення заборгованості із виплати заробітної плати, оплати за спожиті комунальні послуги та енергоносії, інших першочергових видатків для забезпечення безперебійної роботи комунального підприємства, збереження трудового колективу авіапідприємства збільшено видатки на зазначену мету.
Крім того, у зв’язку із введенням обов’язкового проходження навчання керівників аварійно-рятувальних робіт та персоналу ВОХОР для проведення контролю працівників аеропорту на авіаційну безпеку збільшено видатки за заходом Потреби – проведення навчання персоналу аеропорту.
Необхідно зазначити, що загальний обсяг фінансування заходів на 2016 рік, визначений у Програмі, відкориговано у межах загального фінансування дії Програми і його проведено за рахунок перерозподілу фінансування між заходами, у межах визначених видатків.
Внесення пропонованих змін до Програми сприятиме реалізації зазначених заходів, а відповідно і створить умови для підвищення рівня безпеки авіаперевезень та сертифікаційної придатності інфраструктури аеродрому, поліпшить якість надання послуг пасажирам.
На сьогодні підприємство неспроможне самостійно забезпечувати утримання та розвиток інфраструктури аеропорту. Функціонування ЗОКП „Міжнародний аеропорт „Ужгород” потребує постійного підтримання його в належному стані, виконання вимог безпеки авіаперевезень та сертифікаційної придатності.
Фінансова і правова підтримка обласної державної адміністрації та обласної ради дає можливість уникнути припинення діяльності єдиного в області авіапідприємства, що є складовою авіаційної галузі України.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися