ПАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: кол-центр працює за номером телефону 0-800-50-16-20
Цілодобово, без вихідних та святкових днів
Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ «Закарпаттяобленерго», основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.
Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними!
Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:
* діючих тарифів на електроенергію; * про стан особового рахунку; * причин відсутності електропостачання; * порядку надання пільг та субсидій; * порядку оформлення та переоформлення договору; * порядку приєднання до електромереж; * контактні телефони та іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ «Закарпаттяобленерго»; а також * передати показання приладу обліку; * повідомити про розкрадання електричної енергії або енергообладнання ПАТ «Закарпаттяобленерго»; * оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.
Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: call-centr@uz.energy.gov.ua, інформує прес-служба ПАТ «Закарпаттяобленерго».
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися