ЦОП Закарпаття надали понад 40 тисяч адмінпослуг
У роботі 10-ти Центрів обслуговування платників у Закарпатській області задіяні 73 працівники. Протягом січня-квітня 2019 року вони надали закарпатцям 42 тис. адміністративно-податкових послуг.
Зазначимо, що 86,8% послуг платники податків області одержали саме в центрах обслуговування – спеціальних місцях для надання послуг, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.
Найчастіше фахівці Центрів надавали послугу видачі картки платника податків та надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом перших чотирьох місяців поточного року в ЦОП області видано 22,9 тис. реєстраційних номерів.
Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ЦОП м. Ужгорода – отримати ключі електронного цифрового підпису.
Варто зазначити, що ДФС України активно працює над запровадженням нових та вдосконаленням вже існуючих електронних сервісів. На допомогу платникам у вирішенні їх питань можуть прийти такі онлайн-сервіси як ЗІР (zir.sfs.gov.ua) та Електронний кабінет платника (cabinet.sfs.gov.ua).
ДФС у Закарпатській області
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися