15110
08:49 22.012019

Минулоріч сучасний ЦОК відкрили в Хусті, цього року планують у Сваляві

Економіка 5396

Наприкінці 2018 року сучасний Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» відкрили у Хусті. Загалом у минулому році РГК вдвічі збільшила кількість таких центрів, довівши їх кількість по Україні до 62.

Новий підхід до зонування приміщень та інноваційні сервіси дозволяють споживачам газу швидко і комфортно оформити документи для підключення газу, повірки та встановлення лічильників, отримати кваліфіковані консультації з інших газових питань.

Для самостійної роботи клієнтів з онлайн-продуктами РГК в Центрах є планшети, ноутбуки і термінали з touch screen моніторами, а також платіжні термінали. У той же час відвідувачі ЦОК можуть користуватися онлайн-сервісами на своїх смартфонах і планшетах, скориставшись WI-FI доступом.

У всіх 62 Центрах, які працюють під брендом РГК, впроваджена нова система Стандартів обслуговування клієнтів. Цей регламент дозволяє максимально задіяти кваліфікацію співробітників Центру в інтересах клієнтів, при цьому звести до мінімуму виникнення конфліктних ситуацій.

У 2018 році Центри обслуговування клієнтів під брендом РГК опрацювали понад 7 млн звернень споживачів газу. Новаторський формат Центрів забезпечує комфортне обслуговування такого потоку клієнтів — завдяки оптимальному поєднанню зон консультацій і місць для самостійної роботи з цифровими інструментами, а також просторів для очікування, розрахованих також для клієнтів з дітьми та людей з особливими потребами.

«Центри роблять спілкування з газовими компаніями не тільки ефективним, але і зручним і швидким. Цивілізований сервіс стає доступним все більшому колу клієнтів у міру розширення мережі наших ЦОК. У наших планах довести їх кількість до 110 вже в цьому році», – сказав Андрій Коноз, директор компанії «РГК Контакт-центр», яка займається розвитком сервісів для споживачів газу.

Наразі стартував наступний етап — в невеликих містах і віддалених районах в 2019 році до відкриття готуються ще приблизно 50 Центрів. На Закарпатті у поточному році інноваційний Центр обслуговування клієнтів заплановано відкрити у Сваляві, повідомила “Карпатському об’єктиву” прес-служба ПАТ «Закарпатгаз».

Довідка: Регіональна Газова Компанія — сервісна компанія, що надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебуває понад 200 тис. км газопроводів і 8 млн побутових споживачів газу.

 

 

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах