Ужгородцям нагадують, які документи необхідно подати для отримання субсидії
Департамент праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради нагадує правила отримання субсидії.
Так, для призначення житлової субсидії до органів соціального захисту населення потрібно подати лише заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії. Орендарі додатково надають договір оренди (найму) житла.
У разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, – довідку про доходи. Якщо такі доходи неможливо підтвердити довідкою, до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру.
Для об’єктивного, неупередженого і всебічного розгляду комісією справи по суті структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може запропонувати заявнику подати додаткові документи, які необхідні для прийняття рішення. Заявник має право самостійно подати додаткові документи, навіть коли структурний підрозділ з питань соціального захисту населення не пропонував подати такі документи для розгляду комісією.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися