14260
08:36 13.112018

Бажаєте стати підприємцем? – як правильно зареєструвати ФОП

Економіка 2381

Для того, аби розпочати власний бізнес, потрібно не лише мати ідеї й можливості для її реалізації, потрібно все організувати у юридичній площині. Реєстрація ФОП (ПП) – одна з найпростіших способів організувати бізнес в Україні.

Для реєстрації ФОП (ПП) потрібні такі документи: паспорт громадянина України та ідентифікаційний код платника податків. Якщо замість Вас реєстрацію здійснює представник – потрібно нотаріально завірену довіреність.

Відтак потрібно визначити види діяльності, тобто КВЕД. Перелік КВЕДів, або видів економічної діяльності, затверджений Державною фіскальною службою України. Крім того, потрібно визначитися із системою оподаткування, на котрій буде перебувати підприємець – спрощеній або загальній.

Обравши спрощену систему оподаткування, можна обрати 4 групи оподаткування. Перша, друга, третя групи можуть бути обрані будь-яким ФОП. Четверта група оподаткування передбачена лише для сільськогосподарських підприємств.

Щодо ставок податку, то Податковий кодекс України у 2018 році визначає наступні:

– для першої групи оподаткування встановлена ставка у межах до 10% від прожиткового мінімуму;

– для другої групи оподаткування ставка встановлена у межах до 20% від мінімальної заробітної плати;

– третя група – єдина група, котра може працювати з юридичними особами. Для цієї групи встановлена ставка у розмірі 3%, якщо Ви будете платником ПДВ, та у розмірі 5%, якщо Ви не будете платником ПДВ.

Звітним періодом для першої, другої та четвертої груп платників єдиного податку є календарний рік. Для третьої групи спрощеної системи –квартал.

Після обрання системи оподаткування та КВЕДів можна подавати заяву про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, яка затверджена Міністерством юстиції України і є Формою 10. Заяву можна заповнити як на комп’ютері, заповнюючи клітинки, так і роздрукувавши вручну.

Заповнену заяву про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця та документи, що до неї додаються, можна подати у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Після подання заяви реєстратор вносить відомості про Вас у Єдиний державний реєстр підприємств, установ та організацій (ЄДРПОУ) та автоматично повідомляє про Вашу реєстрацію органи ДФС, статистику та Пенсійний фонд. Ви автоматично будете перебувати на загальній системі оподаткування.

Разом із реєстрацією, або протягом 10-ти днів після реєстрації можна подати заяву про реєстрацію платником спрощеної системи оподаткування, а також завести книгу обліку доходів.

Варто взяти до уваги, що Ви можете почати здійснювати підприємницьку діяльність з моменту внесення відомостей у державний реєстр. Податкові зобов’язання починають нараховуватися з дня внесення відомостей в реєстр про те, що Ви здійснюєте підприємницьку діяльність.

ДФС у Закарпатській області

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
На ужгородських «тротуарах» діти ламають ноги. Фото
21:40
Cімейне свято велоспорту та здорового відпочинку для дітей та молоді „ВЕЛО-ЛІДЕР” вже традиційно відбудеться 11 травня 2024 року в Боздошському парку Ужгорода
19:28
«Запобігти. Врятувати. Допомогти» відбулась на території трьох районів краю. Фото
15:47
60 тисяч працюючих закарпатців мають оцифровані трудові книжки
14:33
Фінансування пенсійних виплат, житлових субсидій і пільг за квітень жителям Закарпатської області завершено
13:35
У Патрульній поліції Закарпатської області створять новий відділ
12:41
На Хустщині для старшокласників організували триденні польові збори. Фото
11:34
Українці можуть оформити пенсію онлайн
11:02
На Закарпатті обговорили фінансово-економічну ситуацію в області. Відео
10:28
8 000 євро за «квиток зеленим маршрутом». Прикордонники викрили організатора незаконної схеми
10:25
Всі новини