Працівники Закарпатської ДФС розглянули 47 скарг на податкові рішення інспекцій
Головним управлінням ДФС у Закарпатській області впродовж першого півріччя 2016 року розглянуто 47 первинних скарг платників податків, повідомила «Карпатському об’єктиву» ДФС у Закарпатській області.
Фізичні особи – підприємці, юридичні особи – підприємства, реалізуючи свої законні права оскаржували 66 податкових повідомлень-рішень.
За результатами первинного розгляду залишено без змін 53 податкових повідомлення-рішення, скасовано частково або повністю – 13 рішень податкових інспекцій.
Нагадуємо, що у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган прийняв будь-яке рішення (у тому числі податкову вимогу), що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених Податковим кодексом України або іншими законами, має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Скарга подається до контролюючого органу у письмовій формі, за потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог п. 44.6 ст. 44 Податкового кодексу.
Скарги на рішення державних податкових інспекцій подаються до Головних управлінь ДФС, а скарги на рішення ГУ до Державної фіскальної служби України.
У разі коли контролюючий орган приймає рішення про повне або часткове незадоволення скарги платника податків, такий платник податків має право звернутися протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання рішення про результати розгляду скарги, зі скаргою до контролюючого органу вищого рівня (п. 56.6 ст. 56 ПКУ).
Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Керівник відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення 20-денного строку.
Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення керівника про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, зазначеного в абзаці першому цього пункту.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися