Інформація до уваги іноземців та осіб без громадянства щодо перетину кордонів Закарпаття
3 жовтня 2018 року Кабінету Міністрів України прийняв Постанову № 798 “Про затвердження Порядку реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон”.
Відповідно до прийнятої постанови, реєстрація паспортних документів проводиться у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з візовим порядком в’їзду, або осіб без громадянства — на строк, зазначений у візовій інформаційно-телекомунікаційній системі, а в разі відсутності такої інформації — відповідно до відомостей, зазначених у візовій етикетці. Також проводиться реєстрація іноземців, які є громадянами держав з безвізовим порядком в’їзду, якщо вони прибувають до України на строк не більше ніж 90 днів протягом 180 днів, якщо інший строк не визначено міжнародними договорами України. Крім того, у разі в’їзду іноземців або осіб без громадянства з метою транзитного проїзду територією України — на строк, визначений у проїзному квитку, а в разі відсутності квитка — на строк, фактично необхідний для перетинання території України на відповідному виді транспорту.
Реєстрація паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пункті пропуску відбувається шляхом проставляння в паспортному документі або імміграційній картці іноземця або особи без громадянства чи в інших документах, передбачених законодавством, відмітки “В’їзд”. Після цього відомості про іноземця або особу без громадянства, їх паспортних даних вносяться до відповідного реєстру.
Відмітка “В’їзд”, проставлена в паспортному документі або імміграційній картці, дійсна на всій території України незалежно від місця перебування чи проживання іноземця або особи без громадянства на території України, повідомляє Прес-служба Мукачівського прикордонного загону.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися