«Закарпатгаз Збут» закликає споживачів повідомляти про проблеми із доставкою рахунків за газ
ТОВ «Закарпатгаз Збут» звертається до споживачів природного газу Закарпатської області з проханням повідомляти про факти несвоєчасної доставки або не за поштовою адресою споживачів, платіжних документів за спожитий природний газ, яку на умовах договору здійснюють листоноші «Укрпошти».
- «Зазвичай усі наші клієнти отримують рахунки за спожитий у попередньому періоді природний газ, щомісячно до 20-22 числа за попередній місяць. Проте останнім часом до нас надходять непоодинокі скарги на несвоєчасну та неякісну доставку рахунків працівниками «Укрпошти», – коментує директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.
Закликаємо наших споживачів повідомляти таку інформацію, надіславши лист на електронну адресу компанії office@zkgaszbut.104.ua або за номером контакт-центру (0312) 42-47-04. Окрім того, поінформувати про доставку платіжних документів із затримкою або не за поштовою адресою, можна надіславши повідомлення на офіційну сторінку компанії у соціальній мережі Facebook.
- «Будемо вдячні нашим клієнтам за зворотній зв’язок, щоб надалі упередити подібні явища й покращити надання послуг Товариством. Будь ласка, повідомляйте нам детальну інформацію, у випадках виявлення фактів несвоєчасної доставки, або доставки рахунків не за поштовою адресою у форматі: населений пункт, вулиця, номер будинку» – закликає директор Вікторія Томинець.
ТОВ «Закарпатгаз Збут»
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися