19:37 26.092018

«Закарпатгаз Збут» закликає споживачів повідомляти про проблеми із доставкою рахунків за газ

Економіка 2144

ТОВ «Закарпатгаз Збут» звертається до споживачів природного газу Закарпатської області з проханням повідомляти про факти несвоєчасної доставки або не за поштовою адресою споживачів, платіжних документів за спожитий природний газ, яку на умовах договору здійснюють листоноші «Укрпошти».

  • «Зазвичай усі наші клієнти отримують рахунки за спожитий у попередньому періоді природний газ, щомісячно до 20-22 числа за попередній місяць. Проте останнім часом до нас надходять непоодинокі скарги на несвоєчасну та неякісну доставку рахунків працівниками «Укрпошти», – коментує директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.

Закликаємо наших споживачів повідомляти таку інформацію, надіславши лист на електронну адресу компанії office@zkgaszbut.104.ua або за номером контакт-центру (0312) 42-47-04. Окрім того, поінформувати про доставку платіжних документів із затримкою або не за поштовою адресою, можна надіславши повідомлення на офіційну сторінку компанії у соціальній мережі Facebook.

  • «Будемо вдячні нашим клієнтам за зворотній зв’язок, щоб надалі упередити подібні явища й покращити надання послуг Товариством. Будь ласка, повідомляйте нам детальну інформацію, у випадках виявлення фактів несвоєчасної доставки, або доставки рахунків не за поштовою адресою у форматі: населений пункт, вулиця, номер будинку» – закликає директор Вікторія Томинець.

 

ТОВ «Закарпатгаз Збут»

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах