В Ужгородській міськраді ділилися досвідом роботи ЦНАПу
В Ужгородській міській раді сьогодні провели практикум для працівників органів місцевого самоврядування щодо
Привітав учасників практикуму міський голова Ужгорода, голова Закарпатського РВ Асоціації міст України Богдан Андріїв: «Дякую, що ви приїхали до нас познайомитися з досвідом роботи Центру надання адмінпослуг. Я був у багатьох містах, бачив, як там працюють подібні центри, і хочу відмітити, що в Ужгороді створені чудові умови: насамперед для відвідувачів, які в одному місці можуть отримати різні послуги, так і для працівників ЦНАПу».
На початку зустрічі виконавчий директор Закарпатського РВ АМУ Іван Ревтій розповів, що у рамках проекту «ПУЛЬС» організація проводить практикуми на різні теми, відзначив, що сьогодні після короткої теоретичної
Керуючий справами виконкому Олена Макара, у свою чергу, відзначила: «Ми раді, що вже можемо сьогодні ділитися з вами практичним досвідом у сфері надання адміністративних послуг. Так само ми свого часу їздили по передовий досвід у Київ, Вінницю, Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, працюючи над організацією ЦНАПу намагалися перебирати їхні практики, щоб надання послуг у нас було найзручнішим для відвідувачів».
Також Олена Михайлівна подякувала Асоціації міст України за постійну увагу до проблемних питань місцевого самоврядування, до їх вирішення. Крім того, порадила представникам об’єднаних територіальних громад активно працювати, щоб залучати кошти державного бюджету, грантових проектів для створення у себе ЦНАПів. Міська рада Ужгорода, на жаль, не мала такої можливості, роботи з реконструкції повністю проведені за кошти місцевого бюджету.
Про нормативно-правову основу створення та організацію діяльності Центрів надання адміністративних послуг, у тому числі і в об’єднаних територіальних громадах, практичні кроки створення сучасного ЦНАПу, аспекти формування переліку адміністративних послуг розповіла начальник ЦНАПу Ужгородської міської ради Жанна Павлув. Так, зазначила, що розпочинали роботу у 2014 році у пристосованому приміщенні, надавали 73 послуги виключно міської ради, працювали 5 адміністраторів, реєстрували всі звернення у звичайному паперовому журналі. Уже зараз ЦНАП надає 272 (140 послуг міської ради, 13 – ОДА, 119 – центральних органів виконавчої влади), відвідувачам, а також працівникам ЦНАПу і служб, розташованих на І поверсі, створено всі зручності, закуплено нову оргтехніку, об’єднано її в єдину мережу, встановлено окремі сервери, підключено програмне забезпечення «Універсам послуг».
Закінчився практикум ознайомленням з роботою ЦНАПу: керівник центру Жанна Павлув показала гостям, як розташувалися служби на першому поверсі, як працюють адміністратори, як функціонує електронна черга, зручності людей з інвалідністю, мам із немовлятами, куточок для діток, які прийшли з батьками, розповіла про те, як допомагають відвідувачам працівники рецепції тощо. Керівники підрозділів міської ради, розташованих на І поверсі, реєстраційних служб представили, як організована їхня робота, відповідали на запитання. Особливо зацікавило гостей програмне забезпечення Центру надання адмінпослуг та послуга «Мобільний адміністратор».
До ознайомчої екскурсії долучилися й журналісти.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися