20:19 16.122016

9 документів, які забезпечать отримання цифрового підпису юрособою

Економіка 3028

Фахівці Головного управління ДФС у Закарпатській інформують про документи, які необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису юридичною особою.

photo

Зокрема, для отримання ЕЦП необхідні:

1. заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

2. додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох осіб), у двох примірниках;

3. оригінал статуту юридичної особи (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

4. копії документів, що підтверджують належність підписувача (окрім керівника) до юридичної особи та його повноваження (наказ про призначення на посаду або трудовий договір);

5. копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);

6. копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

7. копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

8. копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

9. копія картки платника податків, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Отримати послуги ЕЦП можна в представництвах АЦСК ІДД ДФС виключно у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

ДФС у Закарпатській області

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує, чому категорично заборонено розпалювати вогонь в охоронних зонах об’єктів енергетики
12:20
На Ужгородщині відбулися змагання з важкої атлетики
12:02
Нацгвардійці провели урок мужності для ліцеїстів Мукачева
11:51
Дві команди ужгородських «Карпат» боротимуться в Кубку України
11:29
Понад 14 000 школярів планують оздоровити цьогоріч на Закарпатті
10:30
Міжнародні організації розглядають можливість реконструкції гуртожитку Берегівського ліцею
10:12
Берегівський мер розповів про оформлення дозволів на в’їзд, перебування, проживання, провадження робіт і пропуск у прикордонну смугу
09:51
На Закарпатті з’явилося 5 нових паспортних станцій у ЦНАПах
09:34
Вокалісти Академії культури і мистецтв виступали у храмі в Угорщині
09:17
9 способів, як передати показники лічильника ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
09:00
Всі новини