8595
08:32 7.122017

Як повинно бути складене пояснення платника по зупиненій ПН

Економіка 2054

flexslider-slide-31Наказом Міністерства фінансів України № 567 від 13.06.2017р. (зі змінами та доповненнями) затверджено критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до пункту 3 якого платник податку має право подати до ДФС інформацію за встановленою формою.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється Державною фіскальною службою України шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування цим Критеріям.

Моніторинг проводиться на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв (код форми J (F) 1312302), яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, що приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, повідомила “Карпатському об’єктиву” ДФС у Закарпатській області.

Тобто, з метою упередження зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних платником подається Таблиця платника податку разом з прикріпленим поясненням щодо специфіки господарської діяльності, яка має незмінний характер, із можливим посиланням у ньому на податкову та іншу звітність.

Що стосується подання Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено (код форми J (F) 1312306), платник прикріплює документи згідно вичерпного переліку а саме:

– договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

– договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

– первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

– розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

– документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

При цьому всі направлені платником податків документи повинні бути завірені належним чином.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
McDonald’s планує відкрити заклади як в Ужгороді, так і в Мукачеві
17:31
На об’їзній Ужгорода ДТП
17:11
У Мукачеві пройшов фінал Шкільної ліги з футзалу «Пліч-о-пліч»
16:52
Мукачівські поліцейські затримали зловмисника за підозрою у спричиненні тяжких тілесних ушкоджень своїй колишній дружині
16:43
Минулої доби закарпатські надзвичайники вели запеклу боротьбу із екопожежами
16:39
Мукачівська окружна прокуратура прагне повернути державі понад 90 га земель лісового фонду – до суду заявлено позов
16:22
Парламентарі пропонують тотальне стеження за українцями. Що думають закарпатці
16:02
Підписано меморандум про співпрацю між міською організацією Товариства Червоного Хреста України та Ужгородською міською радою
15:55
Приватний поїзд «Прага — Чоп» сьогодні здійснив свій перший рейс
15:04
Скільки коштують на Закарпатті пасхальні кошики
14:28
Всі новини