25419
20:17 11.052022

На Закарпатті запрацював чат-бот з пошуку роботи для вимушених переселенців та роботодавців. Відео

Економіка 5476

Сьогодні, 11 травня, в Ситуативно-аналітичному центрі на базі Закарпатської ОВА презентували інтерактивну систему з пошуку роботи та кваліфікованих працівників з числа внутрішніх переселенців. Чат-бот працюватиме у месенджері «Телеграм».

Під час презентації нової системи голова Закарпатської ОВА Віктор Микита розповів, що вона покликана допомогти громадянам, які шукають роботу в нашому регіоні. Таким чином вони зможуть отримати інформацію про вільні вакансії. Роботодавці, у свою чергу, завдяки чат-боту, теж отримують інформацію щодо бажаючих знайти роботу.

«Важливо зрозуміти, що зараз на території Закарпаття перебуває понад 150 тисяч зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб, а за оперативними даними їх набагато більше – близько 400 тисяч осіб. Кожен з них має можливість безкоштовно проживати та харчуватися. Утім враховуючи, що Закарпаття має бути потужним економічним тилом, який підтримуватиме економіку країни, я б хотів звернутися до громадян з проханням долучитися до цього процесу і скористатися можливістю отримати роботу. Всі ми розуміємо, що робота приносить не тільки доходи конкретній особі, а й податки, які у свою чергу, підтримують наші Збройні Сили», – зазначив Віктор Микита.

Інформація, яку отримуватимуть завдяки роботі чат-боту направлятиметься до центру зайнятості, де й відбуватиметься підбір вакансій. В користуванні він дуже простий, адже одразу ідентифікує особу за номером телефону та електронною адресою – усього кілька кліків, вибір напрямку роботи, стажу і все, анкета готова. Це коротке резюме й отримує фахівець у центрі зайнятості і згідно нього зможе оцінити працівника та використати інформацію для пошуку вільних вакансій на відповідних підприємствах згідно профілю, який обрала конкретна особа.

При пошуку працівників об’єктом підприємництва, тобто потенційними роботодавцями, система працює практично ідентично, але тут вже роботодавець ставить вимогу щодо стажу та досвіду роботу в тому чи іншому напрямку.

 Завдання чат-бота – це оперативність отримання інформації не виходячи з будинку та не звертаючись до різних установ. Це важливо в сучасний час, адже таким чином система розвантажить органи місцевого самоврядування та центри зайнятості. Зараз на обліку в центрі зайнятості перебувають понад 4 тисячі 200 осіб.

Вікторія КОПИНЕЦЬ

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне