23892
17:44 26.102021

На Ужгородщині проїзд подорожчав на 20 відсотків

Економіка 5099

З 25 жовтня проїзд на міському транспорті в Ужгороді подорожчав на одну гривню. Був 7, тепер – 8 грн.

А на рейсові автобуси перевізник ТОВ «Паннонія автоцентр» підвищив тариф на 20 відсотків.

Ситуація на автостанції «Ужгород-2», або, як кажуть у народі, Перечинський вокзал.

– Будь ласка, мені квиток до Перечина на березнянський, – звертаюся до касирки. Автобус на платформі, за п’ять хвилин буде відправлятися. Зраділа, що не треба довго чекати.

– 30 гривень 70 копійок, – касирка озвучила вартість проїзду, що мене здивувало, якщо не сказати приголомшило.

– Вибачте, але ще у п’ятницю було 25,50. Проїзд подорожчав? – питаю.

– Так, я сьогодні сама дізналася, як прийшла на роботу, що на березнянський і зарічівський ціни піднялися. Це питання до перевізника – ми тут ні до чого, – жінка розвела руками і запропонувала придбати дешевший квиток на вільшанківський за 27 грн., який відправлятиметься за хвилин десять. Купую, аби зекономити майже чотири грн.

Чесно кажучи, останніми роками я надавала перевагу автобусам, які здійснювали рейс за маршрутом «Ужгород – Великий Березний – Великий Березний – Ужгород», – зручні, є де розвернутися, водії ввічливі, та і вартість проїзду була нижчою, як в інших. А тут одразу ціна підскочила на 20 відсотків. Перевізник – ТОВ «Паннонія автоцентр».

За півгодини їзди до Перечина поспілкувалася з декількома пасажирами. Звісно, подорожчання усіх засмутило. Ще б не засмутило. Якщо з Ужгорода до Перечина тепер пасажиру треба заплатити на 5,3 грн. більше, то до Березнего – на десятку. Відтепер з обласного центру до В.Березного проїзд коштує 57,90 грн.

– Якщо один перевізник підняв ціну, то й інші піднімуть, – чоловік років 60 в окулярах має рацію. На колінах тримає пакет із хлібом.

Прокоментувати ситуацію з подорожчанням звернулася до директора ТОВ «Паннонія автоцентр» В’ячеслава Сабовчика.

– Як бачите, відбулося здорожчання паливно-мастильних матеріалів, запчастин, і це ще не кінець – ціни будуть іти вверх і далі. Ми не можемо працювати у «мінус». Зробили розрахунок і тариф підняли. Окрім того, іде станційний збір як з пасажира, так і з перевізника. 28 відсотків, і це справді відчутно. Ми підняли ціни на мінімум, аби могли ще якось виживати, виплачувати заробітну плату водіям. Говорив із постачальниками пального, то вони кажуть, що до Нового року пальне буде 40 грн. Такі невтішні прогнози. Наразі на заправках літр коштує 31-32 грн.

– Можна очікувати, що тарифи підвищать й інші перевізники?

– Так. Або підвищать, або згорнуть діяльність. Вчора Ужгород підвищив проїзд на міському транспорті на одну гривню. Це практично «нуль». Знову подаємо розрахунки і будемо готувати судовий позов на Ужгородську міську раду. Ми просили «десять», а нам підвищили лише до «вісім». Вихід із цієї ситуації такий: або піднімати тариф, або залишити місто без громадського транспорту. Наших 27 машин обслуговує місто. Ніхто не буде працювати у «мінус». Подивіться: водіями працюють пенсіонери, бо молодь за таку малу зарплату працювати не хоче – всі їдуть за кордон. Аби платити більшу зарплату, то ми мусимо і заробляти більше.

– Міська рада компенсовує вам за проїзд пенсіонерів та пільгових категорій?

– Так, якби не компенсовувала, то ми б давно стояли.

Тетяна ГРИЦИЩУК

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне