Ілля Матьола: Платники податків не відчули на собі перехід повноважень від ДФС до ДПС
20:51 24.02

Ілля Матьола: Платники податків не відчули на собі перехід повноважень від ДФС до ДПС

Економіка 164

Про це повідомив Ілля Матьола – в.о. начальника Головного управління ДПС у Закарпатській області під час круглого столу, який напередодні відбувся в місті Ужгороді.

Варто зазначити, тема заходу «Податки і бізнес 2020: пошук оптимальних рішень» зібрала понад сотню учасників –  податківці, юристи, судді, науковці, праники та адвокати.

В.о. начальника Головного управління ДПС у Закарпатській області взяв участь у дискусії: «Податкова реформа 2020: метод кнута і пряника для бізнесу» та поінформував присутніх про стан реформування податкової служби.

– 5 років податкова та митниця функціонували в одній структурі. Наразі це два окремі і самостійні органи. Зокрема, що стосується податкової, то 21 серпня 2019 року Кабмін ухвалив рішення про покладення функцій на ДПС в частині адміністрування податків. В Закарпатській області новостворена податкова служба розпочала роботу із 3 вересня, проте стовідсотковий перехід працівників з ДФС в ДПС завершився в листопаді, – зазначив Ілля Матьола.

Крім того, поінформував присутніх Ілля Матьола і про новий виклик, новий етап реформування податкової служби – створення однієї юридичної особи, як це передбачає Закон України, який підписано президентом.

За словами керівника податкового відомства краю, на сьогоднішній день одною з основних задач оновленої податкової служби є курс на підвищення добровільності сплати податків. Задля того, аби досягти цієї мети податкова служба перезавантажує систему аудиту. Зокрема, кількість планових перевірок у цьому році скоротиться на 20%, а посилення  аналітичної роботи дозволить не тільки надалі зменшувати кількість перевірок, а й підвищити їх результативність.

Згадав у своєму виступі в.о. начальника Головного управління ДПС у Закарпатській області й теми удосконалення послуг та сервісів, які надає податкова служба. За його словами, ДПС прагне робити і сервіси, і послуги більш зручними для платника. Гарним прикладом цьому є інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цим сервісом багато хто вже користується і важливо, що «Електронний кабінет» дає змогу мінімізувати спілкування платника податків з інспектором та зменшити корупційні ризики.

Відділ комунікацій ГУ

ДПС у Закарпатській області

Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне