Туристичний потенціал Закарпаття представили у Мілані та Празі
14:31 22.02

Туристичний потенціал Закарпаття представили у Мілані та Празі

Економіка 93

Минулого тижня туристичний потенціал Закарпатської області було представлено відразу на двох міжнародних туристичних заходах.

Так, з 9 по 11 лютого на одному з найбільших туристичних салонів Європи «Milano Bit 2020» у м. Мілан (Італія) та з 13 по 16 лютого на 29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).

На виставці у Мілані туристичні можливості України представляла національний експерт проекту ЄС «Підтримка системи розвитку географічних зазначень в Україні» Олена Мотузенко.

На українському стенді було представлено концепцію системи доріг вина і смаку України та пілотний проєкт «Дорога вина і смаку Української Бессарабії», а також презентовано сувенірну карту та каталог туристичних маршрутів Закарпаття.

Варто зазначити, що італійські туроператори виявили зацікавленість до співпраці з представниками України щодо організації турів, у тому числі еногастрономічних.

Завдяки тісній співпраці між представниками Закарпатської облдержадміністрації та Пардубіцкого краю Чеської Республіки, туристичний потенціал нашої області було представлено на 29-й Міжнародній туристичній виставці «HOLYDAY WORLD» у м. Прага (Чехія).

На запрошення колег із Чеської Республіки, Закарпатська область презентована на спільному стенді Пардубіцького та Краловеградецкого краю, окремою стійкою «Zakarpattia».

Спільно із представниками облдержадміністрації, свої туристичні можливості представили і суб’єкти туристичної діяльності Міжгірщини. Зокрема участь у чеській виставці взяли: «Гранд Готель Пилипець» (с. Пилипець), туристичний оператор «Ажіо-тур» та сільська садиба «Жандармська управа» (с. Колочава).
На виставці відбулась зустріч представників облдержадміністрації з гетьманами Пардубіцького краю Мартіном Нетолицьким та Краловеградецкого краю Їрі Штепаном, під час якої було обговорено напрямки подальшої співпраці у галузі туризму між регіонами.

Також, за робочою стійкою «Zakarpattia» було презентовано та поширено промоційно-інформаційну продукцію про Закарпаття чеською та англійською мовами: «Jarní Zakarpatí», «Česká turistická trasa», «Calendar of Zakarpattia tourism events for 2020», «10 Zakarpattia’s tourist treasures», «Tourist trails of Zakarpatia», інформує Закарпатська ОДА.

Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне